سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر زیر را در در یکی از سایتهای خبری دیدم. در حاشیه آن نکته‌ای آمده که جالب و خنده‌دار بود. خبر این بود که آمریکایی ها با پیش بینی مشارکت بالای مردم در انتخابات روز جمعه تصمیم دارند دقیقاً در همین روز (12 اسفند) کنفرانسی با نام «کنفرانس گذار به دموکراسی» در محیطی کاملاً پنهان با حضور طیف های مختلف ضد انقلاب فراری در واشنگتن تشکیل بدهند تا در آن از سرخوردگی اپوزیسیون در اثر مشاهده حضور گسترده مردم در انتخابات جلوگیری نماید و هم نوعی تقسیم کار عملیاتی بین آنها ایجاد کند.

نکته جالب خبر اینه که برخی از مدعوین به این همایش با استدلال که «نفوذی های جمهوری اسلامی زودتر از ما در سالن همایش خواهند بود» از پذیرفتن دعوت به حضور در این کنفرانس خودداری کرده و در مقابل اصرار دعوت کننده که باید در جریان جلسه قرار بگیرند، گفته اند، «نفوذی های رژیم خبرش را به کیهان می دهند و ما فردا اخبار و متن کامل جلسه را در کیهان می خوانیم»!

جالبه که به هم دیگه هم اعتماد ندارند؛ البته بیش از این، عمق سرخوردگی و اوج احساس شکست از این خبر بر می‌آد. ملت بزرگ ایران کارشان را تمام کرده، میخ آخر تابوتشان را هم  12 اسفند خواهد زد.


نوشته شده در  پنج شنبه 90/12/11ساعت  10:31 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]