• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : ميخ آخر تابوت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي ربط ولي به نظرم جالب 

    کاربران درباره حصر آقاي موسوي و کروبي نظر شما را پرسيدند و اينکه آيا اعتراض به نتيجه انتخابات را حق طيف اصلاح طلب مي دانيد يا خير؟
    توکلي:‌بنده اعتراض را حق هر کسي که در انتخابات شرکت مي کند مي دانم ولي تمکين به قانون و نتيجه انتخابات را هم انتظار دارم. نتيجه هميشه مطابق ذوق آدم نيست و حتي ممکن است مطابق حق نباشد. مرجعي که اختيار قضاوت دارد، گاهي ممکن است اشتباه کند. بر اساس تجربيات انتخاباتي متعدد خودم مي گوييم ادعايشان بي اساس است. ادعاي تقلب در انتخابات ملي بي اساس است. چون تقلب وقتي اختلاف بالا است امکان پذير نيست. اما فرض ميکنيم حق داشتند. بنده نمونه اي براي شما ذکر مي کنم و آن برخورد الگور نامزد انتخابات رياست جمهوري امريکا در رقابت با بوش بود. انتخابات ايالت فلوريدا که برادر بوش فرماندار آن بود تعيين کننده و سرنوشت ساز شد. يعني بعد از ابطال 7 هزار راي به دستور فرماندار که برادر بوش بود. بوش 550 راي از الگور بيشتر آورد. راي بوش جلو افتاد و بوش با يک کارت الکترال اختلاف برنده شد.
    الگور شکايت کرد. خيلي هم سر و صدا کرد. ديوان عالي به نفع بوش راي داد. شما نطق الگور را پس از قضاوت ديوان عمومي کشور آمريکا که مشابه شوراي نگهبان ما است بخوانيد. من معتقدم بايد واقعا از الگور تقدير کرد. او از حامياش تشکر کرد و گفت:« احساس شما را درک مي کنم و خودم هم احساس ناراحت کننده اي دارم و خود را برنده انتخابات مي دانستم.» بعد اضافه مي کند که «همه ما بايد به آمريکا فکر کنيم که قوامش به حاکميت قانون است. من الان به بوش زنگ مي زنم و به او تبريک مي گويم و به او اعلام مي کنم که همه ما اماده هستيم که براي اعتلاي آمريکا به تو کمک کنيم.» الگور آخر نطقش هم مي گويد:«خداوند به آمريکا برکت دهد.» وقتي مرجع قانوني مي گويد انتخابات درست بوده همه ما بايد تسليم باشيم انتظار ازموسوي اين بود اما او برعکس عمل کرد.

    http://jahannews.com/vdcaiwnum49n6o1.k5k4.html#list

    سلام
    جالب بود
    بوي سيب