سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خبرها خواندم که طی دو سال، 140 میلیون تومان از بودجه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان، به خاطر هزینه نشدن، برگشت خورده است!

بدون تردید یکی از عوامل مهم خلوت بودن کتابخانه‌های عمومی شهر، به‌روز نبودن کتاب‌ها و نداشتن آثار جدید بازار نشر کتاب ایران است؛ و در این وانفسا که دولت پول ندارد، 140 میلیون بودجه کتابخانه‌های عمومی اردکان برگشت خورده؟!

بی‌هنری بالاتر از این برای مسئول ای کار وجود دارد؟! دلیلی بالاتر از این برگشت بودجه، برای بی‌لیاقتی مدیر مجموعه وجود دارد؟!

نمی‌دانم که این خبر واقعیت دارد یا نه، اما اگر واقعیت داشته باشد، به نظرم مسئول مستقیم این بی‌هنری، با زبان خوش و بدون فوت وقت، بهتر است استعفا بدهد و مسئولیتش را به کسی واگذار کند که هنر مدیریت و چرخاندن این کار ساده را داشته باشد!

باز تأکید می‌کنم که این خبر را در جریان گزارش جلسه شورای شهر، که از زبان عضو شورای شهر جناب آقای محمدجواد شاکر بیان‌شده، خواندم. اگر این خبر و افشاگری درست باشد، به سهم خودم از جناب آقای شاکر که این بی‌مبالاتی، بی‌هنری و بی‌تدبیری مدیریتی را افشا کردند، تشکر می‌کنم.

(هر چند شخصاً امیدی به استعفا یا برخورد مسئول مافوق ندارم؛ چون در شهر آفت‌زده سیاسی اردکان، قاعده، این است: کدخدا را داشته باش و پادشاهی کن!)


نوشته شده در  دوشنبه 96/5/2ساعت  1:1 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]