سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چندی قبل دیدیم که آقای شهردار، ظاهراً پس از بازدیدی از پروژه های شهری، به شهرداری بازمی گشتند!

خیلی خوشحال شدیم و اشک در چشمانمان میخواست جمع شود (و البته نشد)؛ چرا که شاهد بودیم شهردار محترم، برای صرفه جویی در بیت المال، این همه سختی تحمل میکنند و برای بازدید پروژه های شهری، خود و همراهانشان از پرواز هوایی استفاده نمیکنند!

از این همه دقت شهردار در حفظ بیت المال و این همه تلاش برای صرفه جویی در بیت المال بی نهایت سپاسگزارم! اجرتان با ماشن نود میلیونی/


نوشته شده در  چهارشنبه 95/1/25ساعت  10:22 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

آقای کردان ادعای دروغی درباره داشتن مدرکی داشت؛ و حداقل شجاعت آن را داشت که کپی مدرک جعلی خود را منتشر کند! و حداقل مدرکی وجود داشت که از آن کپی تهیه کند!

اما ظاهراً جناب کردان شهر ما، حتی کپی مدرک ادعایی هم ندارد که بخواهد منتشر کند.

چوبش را مرحوم کردان خورد و کردانهای دیگر، همچنان نام و نانشان را میخورند!

آماده درج تکذیبیه و و آماده انتشار کپی مدارک ادعایی هستیم؛ و همچنان نمیفهمم که اگر چنان مدارک ادعایی وجود دارد، چرا منتشر نمیکنند؟!

تردیدی نیست که کاسه ای، بلکه کاسه هایی زیر نیم کاسه است!

این قطعه تاریخی هم در جریان حواشی استیضاح آقای کردان به خاطر مدرک تحصیلی جعلی خواندنی است:

نمایندگان عضو فراکسیون اصلاحات مجلس به ویژه محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون نیز رایزنی‌هایی با سایر نمایندگان مجلس داشته که این رایزنی‌ها در نهایت منجر به صدور بیانیه‌ای مبنی بر رای مثبت اعضای این فراکسیون به استیضاح وزیر کشور شد. (منبع)
شاعر خوش ذوق سروده است که: گر حکم شود که مست گیرند ....


نوشته شده در  چهارشنبه 95/1/25ساعت  9:54 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

این جریان مسلماً در شهر خفقان و تهدید و ارعاب اتفاق افتاده و کاملاً واقعی است؛ (فقط با یک واسطه معتبر نقل می شود):

نزدیک شروع سال تحصیلی دانشگاه ها یکی از بالاترین مقامهای اجرایی شهرستان (فرض کنید: م. الف) به رئیس یکی از دانشگاههای مستقر در اردکان زنگ می زند و می گوید:

از این به بعد برای نماز جماعت در دانشگاه از روحانی قبلی (فرض کنید: ا. ب) دعوت نکنید و به جای ایشان از روحانی دیگری (فرض کنید: ح .م) دعوت کنید!

آن رئیس محترم می گوید چرا؟ با آن روحانی مشکلی نداریم. هم کاملاً منظم است و هم، دانشجویان راضی هستند؛ فرصت کافی هم برای دانشجویان دارد. بعید است فرد پیشنهادی بتواند منظم شرکت کند!

آن مقام اجرایی می گوید: نظر فلان مقام از مقامات ارشد غیراجرایی شهرستان (فرض کنید: م. ت) است!

و البته آن رئیس محترم دانشگاه تا آخر قضیه را میخواند و می گوید: بر چشم. دقیقاً طبق این نظر، اوضاع نماز جماعت یک دانشگاه هم مدیریت می شود!

********

تردیدی نیست که امام جمعه محترم شهر، را در جریان انتصاب ریاست جدید بیمارستان نگذاشته اند؛ این جریان را فقط به عنوان شاهدی آوردم که تأکید کنم ادعای برخی دیگر از مسئولان شهرستان، مبنی بر بی اطلاعی از جریان تعویض ریاست بیمارستان چقدر کم میتواند به واقعیت نزدیک باشد!

و به تعبیر دیگر، باور این ادعا، خوش خیالی محض، و چیزی نزدیک به ابلهی سیاسی است!


نوشته شده در  سه شنبه 95/1/24ساعت  4:10 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

ظلمی بزرگ در حق مردم اردکان

(یادداشت  زیر را یکی از فعالین فرهنگی _ اجتماعی شهرستان نوشته، که  علاقمند نبوده با نام خود منتشر کند:)

امام جمعه محترم در جلسه معارفه رییس جدید بیمارستان اردکان(مورخ 22/1/95) در صحبت های خود از جمله گفتند:

"برخورد سیاسی و جناحی کردن موضوع بهداشت و درمان ظلم بزرگ و نابخشودنی در حق مردم است. نمی خواهم بگویم این اتفاق افتاده اما تذکر می دهیم که اگر در گذشته این کار صورت گرفته یا در آینده این اتفاق بیفتد، ظلم بزرگی است"
در اینجا سوالی از مسئولین استان که در جریان این تغییر بوده اند پرسیده می شودکه چرا باید مسئولین اصلی شهر یعنی امام جمعه فرماندار و نماینده پس از قطعی شدن و زده شدن حکم رییس جدید بیمارستان از موضوع مطلع شوند!
تا آنجا که ما سوال کردیم امام جمعه و فرماندار مستقیما بیان کرده اند که بعد از امضای حکم از این موضوع مطلع شدند. می ماند نماینده محترم که موضوع از دو صورت خارج نیست یا ایشان هم پس از قطعی شدن ریاست جناب دکتر سلطان محمدی از موضوع مطلع شدند که سوال به جای خود باقی است و مسولین یزدی باید پاسخگو باشند و مسولان شهر اردکان باید با اعتراض از عزیزان یزدی بخواهند و بپرسند این چه وضعی است؟

هر مسوولی در شهر تعیین می شود اگر فردا مشکلی پیش آید ابتدا به فرماندار و امام جمعه و نماینده مراجعه می کنند با این اوضاع چرا نباید با آنها مشورت شود و بی خبر حکم یک مسئول زده شود؟ و اما در صورت دوم که تنها نماینده محترم که در تهران حضور داشته اند در جریان امر بوده، روشن می شود که در این جابجایی مسایل سیاسی دخیل بوده و به فرموده امام جمعه محترم ظلمی بزرگ در حق مردم اردکان انجام شده و عاملان آن گناه و تضیع حق بزرگی انجام داده اند.

و واقعا چرا در مساله مهم بهداشت و درمان هم دست از مسایل سیاسی بر نمی دارند؟


نوشته شده در  سه شنبه 95/1/24ساعت  10:45 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

در جریان انتصاب ریاست جدید بیمارستان، جمعی از پزشکان انتقاداتی داشتند و دارند. از جمله این که چرا به هیچ وجه، نظر کارکنان و پزشکان شاغل در بیمارستان پرسیده نشده است. برخی از این انتقادات به بنده رسید. برخی از پرسنل بیمارستان، از عملکرد امام جمعه محترم شهرستان هم در جریان انتصاب اخیر انتقاد داشتند.
جهت اطلاع از کم و کیف قضیه جریان را از دفتر امام جمعه محترم سؤال کردم. ایشان به نقل از امام جمعه محترم فرمودند که در انتصاب ریاست بیمارستان، هیچ گونه هماهنگی با شخص ایشان انجام نشده است. در ضمن تصریح کردند که گزینه های پیشنهادی ایشان، با مشورت افراد متعدد، غیر از متخصص محترمی است که اکنون عهده دار ریاست بیمارستان شده است.


نوشته شده در  دوشنبه 95/1/23ساعت  7:33 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

نصب جناب دکتر سلطان محمدی به ریاست بیمارستان ضیایی اردکان را به طور ویژه به جناب دکتر پورهاشمی و همفکران و همراهان ایشان در شبکه بهداشت و درمان اردکان تبریک عرض میکنم!

تسلیت و آرزوی صبر فراوان برای کسانی دارم که امیدی برای تغییرات اساسی و بهبود اوضاع درمانی شهرستان و مخصوصاً شکسته شدن رانت مدیریت و باندی شهر داشتند!

و به اندک کنایه و اشاره، همچنین تبریک خود را نثار کسانی میکنم که از احتمال آمدن افراد قاطع و سالم دیگری که مطرح بودند، احساس ترس کرده بودند و اکنون میتواند بدون نگرانی، روال قبل خود را استمرار دهند!

آیا در به همان پاشنه سابق خواهد چرخید؟! به نظر بنده و به احتمال زیاد، آری!


نوشته شده در  دوشنبه 95/1/23ساعت  12:24 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()

اوضاع شبکه بهداشت و مخصوصاً بیمارستان ضیایی آن قدر وخیم است که جای هیچ دفاعی از عملکرد مدیریت فعلی باقی نگذاشته است. و همه در انتظار ریاست جدید هستند. خود آقای دکتر پورهاشمی هم گویا دیگر راهی در مقابل این جریان ندارند!

در ایام تبلیغات انتخابات مجلس، رسماً آقای تابش در سخنرانیهای خود در پاسخ به انتقادات از شبکه بهداشت و درمان، تأکید می کردند که کار ادارات به نماینده ربطی ندارد! که البته این سخن کاملاً درست است؛ هر چند به شدت بعید میدانم آقای تابش به این سخن خود، اعتقاد قلبی داشته باشند.

حداقل، عملکرد ایشان کم و بیش مخالف  این ادعاست! البته آماده تکذیب هم هستم.

اطلاع یافتم که در جریان مدیریت بیمارستان، جمعی تلاش کردند که فردی از مدیران باسابقه شهر در حوزه بهداشت و درمان را راضی کنند که کار را به عهده بگیرد؛ و اکنون، شاید و فقط شاید، به جرم عدم همراهی این مدیر برجسته، با کسانی که خود را همه کاره شهر میدانند، کار به در بسته خورده است!

در آینده نزدیک، و با تحقیق بیشتر، ان شاء الله نکات جدیدتری خواهم نوشت.

و البته جالب تر این که ابتکار مدیریتی مدیر فعلی شبکه بهداشت و درمان اردکان، برای به چالش کشیدن تغییر مدیریتی را شرح خواهم داد. ان شاء الله

(ttps://telegram.me/poorroostaee آدرس کانال وبلاگ تریبون در تلگرام


نوشته شده در  چهارشنبه 95/1/18ساعت  10:20 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]