سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ظلمی بزرگ در حق مردم اردکان

(یادداشت  زیر را یکی از فعالین فرهنگی _ اجتماعی شهرستان نوشته، که  علاقمند نبوده با نام خود منتشر کند:)

امام جمعه محترم در جلسه معارفه رییس جدید بیمارستان اردکان(مورخ 22/1/95) در صحبت های خود از جمله گفتند:

"برخورد سیاسی و جناحی کردن موضوع بهداشت و درمان ظلم بزرگ و نابخشودنی در حق مردم است. نمی خواهم بگویم این اتفاق افتاده اما تذکر می دهیم که اگر در گذشته این کار صورت گرفته یا در آینده این اتفاق بیفتد، ظلم بزرگی است"
در اینجا سوالی از مسئولین استان که در جریان این تغییر بوده اند پرسیده می شودکه چرا باید مسئولین اصلی شهر یعنی امام جمعه فرماندار و نماینده پس از قطعی شدن و زده شدن حکم رییس جدید بیمارستان از موضوع مطلع شوند!
تا آنجا که ما سوال کردیم امام جمعه و فرماندار مستقیما بیان کرده اند که بعد از امضای حکم از این موضوع مطلع شدند. می ماند نماینده محترم که موضوع از دو صورت خارج نیست یا ایشان هم پس از قطعی شدن ریاست جناب دکتر سلطان محمدی از موضوع مطلع شدند که سوال به جای خود باقی است و مسولین یزدی باید پاسخگو باشند و مسولان شهر اردکان باید با اعتراض از عزیزان یزدی بخواهند و بپرسند این چه وضعی است؟

هر مسوولی در شهر تعیین می شود اگر فردا مشکلی پیش آید ابتدا به فرماندار و امام جمعه و نماینده مراجعه می کنند با این اوضاع چرا نباید با آنها مشورت شود و بی خبر حکم یک مسئول زده شود؟ و اما در صورت دوم که تنها نماینده محترم که در تهران حضور داشته اند در جریان امر بوده، روشن می شود که در این جابجایی مسایل سیاسی دخیل بوده و به فرموده امام جمعه محترم ظلمی بزرگ در حق مردم اردکان انجام شده و عاملان آن گناه و تضیع حق بزرگی انجام داده اند.

و واقعا چرا در مساله مهم بهداشت و درمان هم دست از مسایل سیاسی بر نمی دارند؟


نوشته شده در  سه شنبه 95/1/24ساعت  10:45 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]