سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تردیدی نیست که یکی از مراکز فساد شهری و نیز یکی از مهمترین مراکز نارضایتی مردمی، شهرداریها هستند! غالباً شکایتهای مردمی از شهرداریها در رأس تعداد شکایات سازمان بازرسی کشور است.

و البته شهرداری اردکان نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ البته فرق مردم اردکان با مردم سایر شهرها این است که حال و حوصله شکایت ندارند و شهرداری، یکه تاز میدان است!

آخرین نمونه ای که اخیراً خبردار شدم و به صدای بلند داد می زند که یا پای پول در میان است یا پای پارتی، به شرح زیر است:

آقایی به نام «پ» در خیابان حضرت ابوالفضل علیه السلام، بخشی از زمین منزل خود را به تجاری تغییر کاربری میدهد و خیلی راحت، با جریمه حذف پارکینگ خلیجی (یا همان خرید پارکینگ خلیجی) در مورد ملک تجاری این آقا موافقت میشود. (بدون تأثیر شخص شهردار یا یکی از اعضای شورا)

عمق ملک تجاری این آقا حدود چهار متر است؛ و البته این آقا شاید پول داشته، شاید پارتی؛ شاید هم هر دو!

اما ادامه ماجرا جالب است:

در همان خیابان و در همان سمت خیابان و با فاصله دویست سیصد متری آقای دیگری به نام «ف» برای ملک تجاری خود، درخواست خرید پارکینگ یا همان حذف پارکینگ خلیجی در ازای جریمه نقدی میدهد.

در شهرداری موافقت نمیشود. عمق تجاری این مالک محترم در بخشی از ملکش حدود هشتاد سانتیمتر است! فقط هشتاد سانتیمتر!!!

متوسل به شورای شهر میشود. در جلسه عمومی شورا بحث میشود و شورا موافقت میکند؛ شهردار هم موافقت میکند؛ اما چندین ماه است درگیر کارمندان شهرداری است که دستور شورا و شهردار را اجرا نمیکنند! این آقا سید، شاید نه پول داشته و نه پارتی!!!

این داستان کاملاً واقعی است؛ همه عوامل درگیر موضوع در شهرداری اسم هر دو نفر را میدانند و حتماً اعتراف دارند که اول اسامی کاملاً حقیقی است!

یادم باشد بنر تشکری از شهردار و اعضای شورا سفارش دهم که این قدر مهربان هستند که برخی کارمندان شهرداری هم برایشان تره خرد نمی کنند!


نوشته شده در  یکشنبه 95/2/19ساعت  10:54 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]