سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشی درباره ادعای سایت نماینده درباره چند مدرک تحصیلی ایشان نوشتم.

نوشتم که ادعای مبنی بر فراغت از تحصیل ایشان در دانشگاه قبل از انقلاب، بیشتر به دروغ میماند تا واقعیت!

نوشتم که ادعای سایت ایشان مبنی بر فراغت از تحصیل از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد در رشته منابع طبیعی، در صورتی صحیح است که ایشان دارای دو مدرک کارشناسی ارشد باشد؛ که بسیار بعید است.

نام ایشان در سایت دانشگاه آزاد اسلامی در فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته جنگلداری است! اگر ایشان یک مدرک ارشد داشته باشد، و اگر ادعای سایت دانشگاه آزاد درست باشد (که نادرست بودن آن، تقریباً صد در صد منتفی است)، پس به نظر می رسد با دروغ دیگری مواجه هستیم!

از دفتر و منسوبین ایشان خواستیم فتوکپی دو مدرک ایشان منتشر شود؛ مدرک کارشناسی و مدرک کارشناسی ارشد!

در نهایت تعجب، در برخی گروهها کپی مدرک دکترای ایشان منتشر شد؛ یعنی اثری از چیزی که خواسته شده بود، تاکنون هیچ جا دیده نشده است!

و با کمال تعجب، خبردار شدیم که وکیل ایشان از سه سایتی که یادداشت بنده را منتشر کرده بودند، شکایت کرده است؛ و البته از کسی که آن سایتها، خبر و یادداشت را از او گرفته بودند و نامش را هم ذکرکرده بودند، شکایت نکرد!

و البته امیدوارم با اعلام گذشت وکیل نماینده، این شکایت فیصله پیدا نکند؛ بلکه امیدوارم این شکایت تا آخر ادامه پیدا کند! یعنی از وکیل نماینده خواهش میکنم اعلام گذشت نکنند!

همه این شواهد، ما را به واقعیت، نزدیکتر می کند! اگر چنین مدرکی در کارشناسی و کارشناسی ارشد ایشان وجود داشت، این همه دوندگی و شکایت و آسمان به ریسمان بافتن لازم داشت؟!

خب لطفاً فقط با صرف چند دقیقه فرصت، کپی مدرک کارشناسی قبل انقلاب ایشان و کپی مدرک کارشناسی ارشد منابع طبیعی ایشان از دانشگاه تهران را منتشر کنید و دهان منتقدان را ببندید!

با تأخیر بیشتر، شک ما نسبت به دروغ بودن ادعاها، به زودی تبدیل به یقین خواهد شد؛ و شاید همشهریان بنده، افتخار کشف دروغ دیگری در شهر خواهند داشت!


نوشته شده در  جمعه 94/12/28ساعت  11:40 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]