سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای یکی از داوطلبان انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، دعوتنامه مکتوب برای قرائت دعا (تردید دارم دعای توسل یا کمیل یا ندبه؛ یا احیاناً زیارت عاشورا) در مدرسه ای ارسال می شود.

بعد از این که دعوت نامه مکتوب، توزیع میشود، به بهانه این که ایشان داوطلب انتخابات مجلس است، دعوت را لغو میکنند؛ البته شنیدم این دعوت به دستور ریاست اداره آموزش و پرورش لغو شده است. آماده تکذیب این ادعا هستم؛ اما اصل لغو دعوت ایشان، واقعیتی غیرقابل انکار است.

از سوی دیگر، یکی دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس، از این مدرسه به آن مدرسه، آن هم برای بازدید، می رود و منع انتخاباتی ندارد؛ حتی شنیده شده که برای تهیه فیلم انتخاباتی هم از طریق مدرسه، جمعی از دانش آموزان، سیاهی لشکر شده اند!

نمیدانم آیا آموزش و پرورش مصداق امکانات دولتی و سوء استفاده انتخاباتی هست یا نه، اما میدانم حداقل بی طرفی آن است که در این ایام، یا هیچ کاندیدایی به هیچ بهانه، به مدارس راه داده نشود؛ یا اگر قرار است، حضور کاندیداها در مدارس و اداره آموزش و پرورش، مجاز باشد، برای همه داوطلبان، مجاز باشد!

و البته تردیدی نیست که بسیاری از ادارات و مسئولان شهر ما، در انتخابات بی طرف، نیستند؛ شاید آموزش و پرورش اردکان هم یکی از آنها!

توضیح تکمیلی:

جناب آقای اشرفیان خبر دادند که در دبیرستان شرف، اجزه تصویربرداری نداده اند. و البته فرمودند حوزه کاری آموزش و پرورش گسترده است و ممکن است اتفاقتی بیفتد که خبردار نشویم.


نوشته شده در  جمعه 94/11/16ساعت  6:31 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]