سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون تردید، سالیانی است شهرداری اردکان از سوء مدیریت شدید رنج می برد؛ شواهد فراوانی بر این ادعا وجود دارد که در فرصت مناسب برخی از آنها را شرح خواهم داد.

رانت نیز از همزادهای شهرداری است؛ و کاش مثل مقامات نظام، فهرست اموال برخی کارکنان شهرداری قبل و بعد از دوران خدمت فهرست می شد!

فساد مالی، تفسیرهای عجیب و نامعقول از قوانین، تبعیض، درگیر حاشیه شدن، دوباره کاری و حیف و میلهای مکرر بیت المال و ... در شهرداری نیز از مواردی است که میان مردم کم و بیش شنیده میشود؛ و البته بخش زیادی از آن، واقعیت دارد.

به این همه، اضافه فرمایید که با تصویب اعضای شورای شهر، گند اشرافیت نیز افزوده شد تا شهرداری اردکان از این حیث، کمبودی نداشته باشد!

من نمیدانم یک مدیر کاملاً معمولی، و شاید هم کمتر از معمولی، چه دسته گلی به سر مردم این شهر زده که شورای شهر در اقدامی جوزده یا مرعوبانه، خرید ماشین نود میلیونی را تصویب کرده است!

میشود از این آقایان پرسید که طرفشان، قبل از شهرداری چه وسیله نقلیه ای داشته اند یا چه درآمد کلانی داشتند که الان محروم شدند و شورای شهر از پول این مردم، چنین حیف و میلی را پذیرفته؟!

قطعاً هیچ یک از ما، از تیم موجود انتظار نداریم که تحقق بخش کلام مولی علی علیه السلام باشند که فرمود: حاکمان باید در حد پایین ترین رعیت خود زندگی کنند!

بدون شک، این انتظار از این تیم، خوش خیالی محض است؛ اما هرگز انتظار نداریم که در این شهر که غالب مردمش درآمد متوسط و پایین دارند، مدیران شهر، آن هم از پول و حق همین مردم، تصویب کنند که ماشین نود میلیونی سوار شوند!

اُف بر این تصمیم، اُف بر این تصمیم، اُف بر این تصمیم!

از خوانندگان عزیز دو خواهش دارم:

1. این اقدام شورای شهر را به صورت گسترده بین مردم منتشر کنید تا مردم بدانند چه موکلانی دارند و از جیب آنها، چه مخارجی تصویب می کنند! تا همین مردم تصمیم بگیرند که در انتخابات آینده، به این افراد رأی بدهند یا خیر. نگارنده، در انتخابات آینده شوراها، هرگز رأی خود را تقدیم هیچ یک از افراد این تیم نخواهد کرد.

و البته شخصاً در همین شب جمعه مبارک در شرح دعای کمیل هیأت جان نثاران حضرت ابوالفضل (ع) مزرعه سیف با حاضران این نکته را مطرح خواهم کرد تا مردم بدانند چه تصمیمهایی به نیابت از آنها گرفته می شود.

2. با هر یک از اعضای شورا که دسترسی دارید، گفتگو کنید تا قدر عقل آنها و دلیل این تصمیم عجیب و دفاعیات آنها را بشنوید. فقط میخواهم بدانم کدام انسانی، با این توجیهات قانع می شود و این تصمیم را قابل دفاع می داند!


نوشته شده در  پنج شنبه 94/11/8ساعت  5:53 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]