سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات عمومی و خصوصی خوانندگان محترم، همواره دلگرم کننده و امیدبخش بنده، بوده و هست؛ اما اقرار میکنم حجم تشکر و رضایت خوانندگان در حاشیه انتقاداتی که به شبکه بهداشت اردکان کردم، از همه بیشتر و عمیق تر بوده است! از همه این دوستان، ممنونم.

این تشکرات و حجم اطلاعاتی که از نواقص و سوء مدیریت شبکه بهداشت و درمان رسیده، به روشنی گویای نارضایتی عمیق همگانی از شبکه بهداشت و درمان است! و البته نشان از آن است که برای این حجم  انتقادات و نارضایتی، در مجموعه مدیریت سیاسی و باندی شهرستان، پشیزی ارزش قائل نشده اند!

به نظر می رسد اکنون که وجهه همت باند قدرت و ثروت و سیاست شهر، بر استمرار وضع اسفناک موجود است، باید انتقادات را به مراکز بالاتر تصمیم گیری منتقل کرد. خبر دارم جمعی، در این مسیر، در حال تلاشهایی هستند؛ که امیدوارم به نتیجه برسد.

از سوی دیگر، ایام تبلیغات آینده انتخابات مجلس، فرصت خوبی است که بسیاری از انتقادات به سوء مدیریت درمانی و بهداشتی در شهر و توابع، به گوش مردم رسانده شود؛ تا وضع موجود را با همه منتهایی که بر آنها گذاشته میشود، حداقل با سایر شهرهای استان مقایسه کنند و عقب ماندگی و در جا زدن مجموعه درمانی شهر را عمیقتر باور کنند. (شخصاً اطلاعاتی به برخی از کاندیداها منتقل کرده ام و در این مسیر تلاش میکنم).

جمع زیادی از همشهریان عزیز، با مراجعه به مراکز درمانی شهر همجوار، از خیر سیستم موجود درمانی شهرستان به کلی گذشته اند! البته بدون تردید، این نوع اعلام نارضایتی، هرگز به ارتقای وضعیت درمانی شهر کمک نخواهد کرد؛ بلکه باعث پس رفت بیشتر امور میشود.

هر کسی در هر جایی و به هر طریقی میتواند، باید انتقادات موجود را به گوش مسئولان برساند. حق این است که مسئولان در میان مردم باشند و خودشان جویای احوال مردم باشند، اما اکنون که چنین نیست و بسیاری از آنها خود را تافته جدا بافته از مردم میدانند، باید کنار گوش مسئولان نشست و نواقص را در گوششان فریاد کرد؛ شاید از این خواب سنگین بیدار شوند!

در خاتمه این یادداشت، تشکر عزیز دیگری از اهالی شهر عقدا تقدیم میکنم تا عمق فاجعه و نگاه تبعیض نژادی مدیریت شهر، بیشتر نمایانده شود! تا از خود بپرسید فرق تعصب قرن بیست ویک ما با تعصب اعراب جاهلیت چیست؟! متن نظر خواننده عزیز عقدایی، چنین است:

فقط دعایت میکنیم که خدا روز به روز بر عزت و توانایی شما بیفزاید که بعد از سالها یک نفر در شهرستان اردکان پیدا شد که دغدغه خاطر مردم عقدا را نیز جز شهرستان اردکان بیاورد. و مارا نیز جزئی از اردکان حساب نماید. برادرم هرکس هستی خدا پشت پناهت بوده و خواهد بود خواهشمندم حتی یک گام هم به عقب برندار که بسیاری به نوشته های حضرتعالی امید بسته اند. موفق باشید.


نوشته شده در  پنج شنبه 94/11/1ساعت  3:1 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]