سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظر زیر عیناً از خواننده محترمی از اهالی عقدا ارسال شده است؛ (یک کلمه و حتی یک حرف یا یک علامت ویرایشی هم از متن، کم یا زیاد نشده است). بخوانید و خوب یا بد، دعا یا لعنت خود را نثار بانیان این مدیریت نمایید. (متن نظر ارسالی، چنین است):

*******

آقای محترم هرکسی که هستی خدا پدر و مادرت را بیامرزد که حداقل در مورد این امپراطوری قزافی گونه افشاگری نموده ای برای نمونه بگویم دخترم نیاز به وصل نمودن سووند داشت متاسفانه خانم دکتر تشریف نداشت و هیچ بهیار زنی چندین سال است که در درمانگاه عقدا وجود ندارد و تزریقات توسط یک بهورز مرد صورت میگیرد و حتی نوار قلب زنان و دختران نیز به همینگونه است.

اما وصل نمودن سوند یک دختر چگونه باید توسط یک نیروی مرد انجام گیرد. دین و شرف و ناموس پیشکش آقایان آیا وجدانی نیست که بگوید اگر دختر خودش بود چنین اجازه ای را میداد؟

ما مردم عقدا فقط در حق امثال شما دعا میکنیم زیرا چندین دهه است که حق و حقوق ما روستاییان این منطقه توسط امثال چنین مدیریت هایی پایمال شده است و به علت طرفداری ناسیونالیستی و ملیگرایانه بعضی از مسئولین خدا نیز فراموش شده است. حق نگهدارت.

*******

خدا شاهد است با خواندن این یادداشت و ظلمی که بر این مردم با این مدیریت میشود، تنم لرزید و اشکم جاری شد.

ارزش دعای این عزیز و امثال این عزیز، برای بنده، بدون شک با ارزش تر است از همه دنیا و مناصب دنیایی که برخی با چنگ و دندان، محکم چسبیده اند.

و نمیدانم کسانی که این همه نقص و قصور و سوء مدیریت را به خاطر مسائل سیاسی و باندی، ندیده می گیرند، چه پاسخی برای روز واپسین، آماده کرده اند.


نوشته شده در  دوشنبه 94/10/21ساعت  11:40 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]