سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از بازخورردهای حضوری و تلفنی و مکتوب انتقاد به مدیریت شبکه به یادداشتهای وبلاگ، استفاده میشود که فقط خود شبکه از عملکرد خودش راضی است! خود گویی و خود خندی / به به چه مرد هنرمندی!

بسیاری از انتقادات، شرح یک واقعه خاص است و بسیاری از افراد، راضی نمیشوند که نامشان یا حکایتشان درج شود؛ و دلیل می آورند که هنوز میخواهیم در این شهر، با آبرو زندگی کنیم!

متأسفانه هنوز فرصت کافی فراهم نشده که به نقد اساسی جوابیه روابط عمومی بیمارستان بپردازم، اما در این فرصت و به عنوان مقدماتی برای نقد جوابیه، یکی از انتقاداتی که به صورت مکتوب برایم ارسال شد و انتقادی به عملکرد شبکه در بخش عقدا دارد، بدون تغییر در یک کلمه و حرفش (حتی بدون هر گونه ویرایشی)، درج میشود. قضاوت با شما خواننده گرامی؛ متن یادداشت چنین است:

با سلام و ممنون از روشنگری و پیگیری مکررتون. اما شما از میدان توت و شلوغی سه روزه اش گفتین. چرا یکبار به منطقه عقدا نمیاین تا ببینید که درمانگاهش ساعت اداری خدمات میده و بقیه شبانه روز تمام ناموس مردم باید زیردست مرد تزریقات انجام بدن.
وقتی هم که اعتراص میکنی مسئولین شهرستان میگن راهی 40 کیلومتر نیس بیاید اردکان. یا مثلا دنیا درحال پیشرفت شما هنوز اویزون این تفکرات محرم نامحرمید. همین چیزا رو گفتین که عقب مونده باراومدید. جالب اینجاس بازرس میاد پیگیری میشه ولی اقایون میگن ما خدمات شبانه روزی ارایه میدیم.
توروخدا از وضع من و مردمم هم گزارش بگیرین.


نوشته شده در  شنبه 94/10/19ساعت  9:36 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]