سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب آقای تابش! سلام. (اگر ایشان نمی خوانند، برخی همفکرانشان که روزانه وبلاگ را رصد می کنند، سلام را خواهند رساند).

برخی سایت های محلی، آمدن شما در عرصه انتخابات را بر "همان عهد پیشین" توصیف کردند و امیدوارم این چنین نباشد.

حتماً استحضار دارید که خیلی ها معتقدند رأی شما در این دوره، بر فرض وجود رقیب جدی، ریزش قابل توجه خواهد داشت؛ و البته درستی و نادرستی این گمانه زنی، تا پس از شمارش آرا، معلوم نخواهد شد.

هرچند با شما از لحاظ خط سیاسی و عملکرد میدانی، مطلقاً همداستان نیستم، اما اجازه بدهید نظرم را در بیان یکی از علل مشهور ریزش رأی شما شرح دهم؛ اگر دوستان شما جرأت چنین نظری نداشته اند، شاید تازگی داشته باشد.

1. تقریباً در شهر اردکان، کسی را پیدا نمی کنید که از سیستم درمانی شهر رضایت داشته باشد؛ حداقل از اطرافیان خود بپرسید برای درمان کدام شهر را انتخاب میکنند؟! بگذرد از خود شما که برای درمان همسر مرحومتان، ایران را هم انتخاب نکردید؛ و بگذرد از شایعاتی که شخص حضرتعالی را هم در مسیر درمان به دست پزشکان خارجی معرفی می کند.

2. تقریباً در میان همشهریانم تردیدی نیست که ماندن طولانی مدت ریاست شبکه بهداشت و درمان با وجود نواقص و ضعفهای فراوان و با نبود ویژگی خاص و برجسته مدیریتی ایشان در این مدت طولانی، خواست صریح و اصرار حضرتعالی بوده است؛ و البته نمیدانم، این تحلیل، واقعیت دارد یا نه؟

3. اگر تحلیل پیشین واقعیت دارد، و اگر استمرار عهد پیشین، یعنی همان اصرار بی منطق بر ماندن ایشان، نتیجه آن خواهد شد که شما باید از عملکرد ایشان در ایام انتخابات، دفاع کنید؛ و البته این به معنای ریزش بیشتر رأی شما از این ناحیه خواهد بود.

تردیدی ندارم که شما در آن ایام، از سیستم درمانی شهر دفاع نخواهید کرد؛ بلکه انتقاداتی هم خواهید داشت. پس چرا الان که قدرت در اختیارتان است، اقدامی برای بهبود این اوضاع اسفبار نمی کنید؟!


نوشته شده در  پنج شنبه 94/10/3ساعت  10:18 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]