سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بارها در همین وبلاگ تصریح کردم که به آقای احمدی نژاد رأی ندادم؛ این تصریح هم در طول فعالیت دولت قبل بود، نه بعد از آن.  نقدهای مختلفی هم به دولت قبل مطرح کردم؛‌ این تذکر را برای چندمین بار عرض کردم که در نظرات،‌ دوستان به این نکته توجه داشته باشند که رویکرد اصلی در نقد این دولت، مطلقا و به هیچ وجه به معنای تأیید دولت قبل نیست.

اما حرف اصلی این یادداشت، نشان دادن یکی دیگر از یک بام و دوهواهاست.

خیلی‌ها از آنهایی که آن روزها دستشان به حکومت نبود و حالا سهمی کوچک یا بزرگ در دولت فعلی دارند، در زمان احمدی نژاد میگفتند:  80 تا 90 درصد مشکلات به خاطر سوء مدیریت است و فقط ده درصد آنها مربوط به تحریم است. (اگر در آرشیوها بگردید، نمونه‌هایی فراوانی از این ادعا خواهید یافت)، اما الآن 100 درصد مشکلات را به تحریم ها مرتبط میدانند!

یعنی مدیریت که عوض شد، منشأ مشکلات هم عوض شد؟! یا این که، قبلاً دروغ میگفتند تا به قدرت برسند! شاید هم الان دروغ میگویند تا قدرت را از دست ندهند! نمیشود هیچ کدام از اینها نباشد!

راستی یک سوال: چرا آب خوردن مردم هم به تحریم ها ربط دارد ؟

و راستی اگر تحریم نبود، دولت قبل هم نبود، دولت فعلی تقصیرات را به گردن چه کسانی می‌توانست بیندازد؟! دو سال دیگر هم برای انداختن تقصیر به گردن دیگران باقی است. من دلواپسم که اگر دور دوم رأی آورند، برای پیدا کردن مقصر چه خواهند کرد؟!


نوشته شده در  پنج شنبه 94/3/21ساعت  12:33 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]