• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : مقصر دولت بعدي کيست؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    در جواب دوستي نوشته بوديد:
    "سلام. ممنون از تذکر شما. البته بنده کاره‌اي نيستم که بخواهم فکر مردم باشم يا نباشم. و کاره‌اي نيستم که تقصيري داشته يا نداشته باشم که بخواهم خود را تبرئه کنم."

    هنگامه انتخابات امثال شما و هم لباسانتان از مراجع تا طلاب جوان، مرتب دم از حضور در انتخابات و تکليف شرعي بودن آن ميزنيد. با فرض اينکه از هيچکس هم حمايت نميکنيد، اونوقت چرا در مقابل بي لياقتي حاکمان پاسخگو نيستيد؟ جامعه را اعتياد و فساد و ربا برداشته اونوقت شما کاره اي نيستيد؟ خوب بنشينيد کناري و به امورات مذهبي خود بپردازيد و کارتان به سياست نباشد.
    پاسخ

    سلام. يکي به ديگري گفت از خر شيطان بيا پايين! جوابش داد که: خيلي زرنگي؟! مي‌خواهي من بيايم پايين تا خودت سوار شوي؟!
    با سلام متاسفانه روحانيون ما فرصت ايجاد شده بين دو نماز و بعد نماز را به راحتي از دست مي دهند و حتي با فرض بيان کلماتي که درست هم هستند بيانات خود را در مواردي بيان مي کنند که هيچ نقشي در بيدارگري مردم ندارد مثلا اند احوالات شير شتر
    + همشهري شعبون 
    چطور به احمدي نژاد راي ندادي درحاليکه نظراتش به آقا نزديک تر بود و آقاي علامه مصباح ايشان را تاييد نمودند.
    اين يعني تمرد از ولايت
    واقعا براي با بصيرتي چون شما متاسفم

    با سلام
    تريبونتان هميشه گرم پرفروغ و نوشته ها و تحليل هايتان کوبنده و راهگشا، و مسيرتان همواره با سعادت و خوشبختي قرين باد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 94 خرداد 21 نوشته شما با عنوان مقصر دولت بعدي کيست؟ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب زهرا.م و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم
    + دوستي 
    با سلام خيلي غصه نخور در هر زماني يک بهونه پيدا مشه اما هيشکه به فکر مردم نيست حتي جنابعالي و لزومي هم نداره که خود را اينقدر تبرئه کني آنکه بايد بدونه مدونه عزت زياد
    پاسخ

    سلام. ممنون از تذکر شما. البته بنده کاره‌اي نيستم که بخواهم فکر مردم باشم يا نباشم. و کاره‌اي نيستم که تقصيري داشته يا نداشته باشم که بخواهم خود را تبرئه کنم.