سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر قم (یا همان استان قم!) سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. در چند دوره اخیر، جامعه مدرسین فقط برای حوزه انتخابیه قم افرادی را پیشنهاد می‌کرد که معمولا همانها رأی مردم را به خود جلب می‌کردند و قبای نمایندگی مردم قم را می‌پوشیدند.

از اینکه گاهی افراد معرفی شده در دوره‌های بعد کاندیداتوری، مورد تأیید جامعه مدرسین قرار نمی‌گرفتند، می‌توان نتیجه گرفت اعضای جامعه از عملکرد فرد راضی نبودند یا از انتخاب خود پشیمان گشته‌اند؛ سید طه هاشمی(نماینده قم در یکی از دوره‌های سابق) و آقای بنایی(یکی از نمایندگان فعلی قم در مجلس) شاهد این ادعا هستند. بگذریم!

موضوع نوشتار حاضر آن است که جامعه مدرسین از قرار شنیده‌ها بر روی سه نفر به تفاهم نرسیده‌اند و قرار است فقط نام دو نفر را اعلام کنند! جالب است که جمع بیش از سی نفری جامعه مدرسین نتوانسته با همه اطلاعات و کانال‌های خبری و بصیرت اعضایش، از بین بیش از پنجاه کاندیدای نمایندگی در قم، سه نفر را معرفی کند؛ پس انتظار بصیرت و اتحاد از مردم و سایر احزاب و گروه‌های سیاسی، انتظاری بیش از توان آنهاست!

معتقدم اگر قرار است جامعه مدرسین دو نفر را معرفی کند،‌ معرفی نکردن افراد بهتر و آبرومندانه‌تر است. و البته معتقدم جامعه در انتخاب فرد سوم گرفتار بازیهای سیاسی شد و باخت!


نوشته شده در  شنبه 90/12/6ساعت  6:56 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]