سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جعل جوب، جعل بد یا زشت!!! شاید بهترین عنوانی که توانسته باشم انتخاب کنم، همین باشد؛ اگر جعلی بر علیه ما باشد، جیغی بکشیم که گوش فلک کر شود و اگر جعلی به نفع ما باشد، آنچنان بپردازیم که گویا "نص" قرآن است. و اگر بعدها کسانی فهمیدند چنان خود را به کری بزنیم که آن سرش ناپیدا باشد!

بخشی از خبر را نقل می‌کنم. سند و ادامه‌اش را در (لینک خبر) ببینید.

محمد فرهادی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس بار دیگر امضای نامه خاتمی را تکذیب کرد و گفت: بنده هیچ نامه‌ای را امضا نکرده‌ام که مجددا به صراحت می‌گویم، اما اینکه اسم بنده هست یا نیست، نمی‌دانم موضوع چه بوده است.
همچنین عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از کسانی که نام وی جزو امضا کنندگان نامه محمدخاتمی وجود دارد طی یادداشتی امضای خود را در زیر نامه محمد خاتمی تکذیب کرد و نوشت: بنده در زمان رای اعتماد به آقای دکتر نجفی برای اولین بار از وجود چنین نامه‌ای مطلع شدم. هر چند هر فرد آشنایی با سیاست بر حسب سیاق نوشته و مجموعه‌ای که نام‌شان در ذیل متن آمده متوجه جعلی بودن آن می‌شود، علی هذا مجددا تاکید می شود که بنده به عنوان کسی که نامش در ذیل نامه آمده هیچگاه در جریان انتشار آن نبوده‌ام و از برخی دیگر از افرادی هم که نام‌شان هست پرسیدم بکلی اظهار بی اطلاعی می کردند.
همچین محمد علی نجفی نیز پس از اظهارنظرهایی که در رابطه با تأیید امضای خود در زیر نامه محمدخاتمی به نقل از وی مطرح شده بود نامه‌ای را برای علی لاریجانی رئیس مجلس ارسال کرد و علی لاریجانی در صحن علنی مجلس در رابطه با نامه محمدعلی نجفی گفت:‌ دقایقی پیش سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نامه‌ای را به هیئت رئیسه ارائه کرد که نجفی در این نامه آورده است که من هیچ نامه‌ای را در زمینه فتنه 88 امضا نکرده‌ام و قبلاً هم این را گفته بودم.


نوشته شده در  پنج شنبه 93/9/6ساعت  11:37 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]