سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر زیر را بخوانید و البته حاشیه نگارنده را نیز: ( خبر مربوط به زادگاه بنده است، اما ممکن است در هر شهر دیگری هم اتفاق افتاده باشد یا در آینده دور و نزدیکی اتفاق بیفتد؛ اسم شهر را حذف کردم تا آن را با نگاه کلان‌تری بخوانید).

روز 29 بهمن در مراسمی علمیات کلنگ زنی احداث هتل اساتید آموزشکده‌ی فنی شهری از شهرهای ایران در زمینی به مساحت 650 مترمربع نزدیک حرم مطهر امام رضا علیه السلام انجام شد.  در این مراسم شهردار، رئیس شورای اسلامی شهرستان، امام جمعه، فرماندار و نماینده آن شهر حضور داشتند.

حاشیه نگارنده: هر چه فکر کردم نفهمیدم که ربط این کار تجاری با این همه مسئول شهر چیست؟ اینکه هتلی با سرمایه‌گذاری عده‌ای در پایتخت معنوی کشور ساخته شود، چه ربطی به مسئولان آن شهر دارد؟! و البته انشاء الله که همه آنها با هزینه شخصی به مشهد جهت زیارت امام هشتم رفته بودند و چون اتفاقی همه آنها با هم در مشهد بودند، این مراسم هم تدارک دیده شده است. شاید هم مسئولان هتلی که می‌خواهد ساخته شود در اقدامی تبلیغی برای آینده هتل، این همه مسئول را مهمان کرده‌اند. تناسب زمانی شرکت این همه مسئول با حضور کاندیدای انتخابات مجلس هم انشاء الله اتفاقی بوده نه برنامه‌ریزی شده.

و البته خوش بینی هم حدی دارد که مرا در افراط در خوش‌بینی خواهید بخشید! این خوش‌بینی زیادی وقتی رنگ می‌بازد که تصور کنیم همراه هر نفر از این مسئولان، ممکن است چند طفیلی و قفیلی هم وجود داشته باشد. خدا ما را به خاطر این سوءظن ببخشد!


نوشته شده در  دوشنبه 90/12/1ساعت  11:15 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]