سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه حیثیت شعار "زنده باد مخالف" تا عملکرد " زنده، باد کنی مخالف!" را در خبر زیر بخوانید:

جلسه فوری و اخراج راستگو از حزب کار/ سنگالیزاسیون بخاطر رای ندادن به محسن هاشمی


هنوز چند ساعتی از جلسه انتخاب شهردار جدید پایتخت نگذشته بود که هم‌حزبی‌های الهه راستگو سراسیمه به صورت "مجازی" دور هم جمع شدند و رای به اخراج او از حزب دادند!

به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز، چون فرصت جلسه حضوری نبود، اعضای "حزب اسلامی کار" این تصمیم را در جریان یک "تلفن کنفرانس" اتخاذ کردند.جلسه آنقدر فوری و تصمیم به اندازه‌ای شدید بود که گمان می‌رفت به تاخیر انداختن بررسی اقدام الهه راستگو هرگز جایز نیست.

اما ‘خطای غیرقابل گذشت’ خانم راستگو که سابقه سال‌ها همکاری و تلاش وی را از یاد دوستان اصلاح‌طلبش برد، چه بود؟ "رای سفید" در جلسه انتخاب شهردار پایتخت.

این اقدام برای حزب اصلاح طلب هرگز قابل هضم نبود. ساعاتی بعد و با اخراج راستگو از حزب مشخص شد رای اصلاح طلبان به کسی غیر از محسن هاشمی(منفور و دشمن سال‌های نه چندان دوردوم خرداد‌ی‌ها) خیانت به جریان اصلاحات و کمترین تاوانش اخراج و طرد از حزب است. حتی اگر شناخته شده‌ترین عضو حزب هم باشی!

برخی از اصلاح طلبان مدعی اند که راستگو به قالیباف رای داده است.

یک منبع آگاه در حزب اسلامی کار، به روزنامه اصلاح طلب بهار گفته است: "خبر اخراج راستگو صحت دارد و قرار است روز دوشنبه در شورا پیگیری شود. به اتفاق آرایی که تلفنی و با هماهنگی دبیر کل و اعضای اصلی این حزب انجام شده، الهه راستگو رسما از حزب اخراج شده است. به گفته این منبع آگاه، عملکرد راستگو در انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر ربطی به این حزب ندارد."

خانم راستگو نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس شورای اسلامی، پیش از این سخنگوی سابق، رئیس سازمان زنان و عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار بوده است.

اما اخراج فوری وی از حزب متبوعش نشان داد که اصلاح طلبان حتی تحمل نظر متفاوت فعال باسابقه و شناخته شده خود را هم ندارند چه رسد به سیاسیون غیراصلاح طلب.


نوشته شده در  دوشنبه 92/6/18ساعت  12:1 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]