سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی را تشویق کردیم پس از ترک تحصیل، درس را دوباره شروع کند؛ که خوشبختانه با همت،‌ دوره راهنمایی و دو سال دبیرستان را شبانه به پایان رسانده است. دیشب زنگ زده بود و استخاره می‌خواست.

با این که نمی‌پرسم برای چه استخاره می‌کنند، خودش ادامه داد که یکی از مسئولان همان دبیرستان به من گفته یک میلیون و نیم بده مدرک دیپلم بگیر! بنا به اظهار آنها اگر سه نفر دیگر برای گرفتن مدرک معرفی کنم، همه پولم را برمی‌گردانند! و می‌خواست برای اقدام، استخاره کند!

گفتم این کار هزار و یک مشکل دارد و مدرک، جعلی و خلاف قانون است. استخاره نگرفتم و به ایشان گفتم به پیشنهاددهندگان مدرک بگوید: از حراست آموزش و پرورش استعلام می‌کنم و اگر کارتان ایرادی نداشت، برای گرفتن مدرک اقدام می‌کنم!

به پیشنهادم عمل کرد و پس از یک ساعتی زنگ زد و گفت: آنها می‌گویند مدرکی که ما می‌دهیم قانونی است و ایرادی ندارد. برای شما ورق امتحانی و نمرات را ثبت می‌کنیم و در سابقه تحصیلات شما درج می‌شود و با استعلام سایر مراکز هم آموزش و پرورش جواب مثبت می‌دهد!!!!!

باز هم او را از این کار نهی کردم و ظاهرا منصرف شد. اما نکته جالب اینجاست که برخی خلافکاران، چه رویی و چه اعتماد به نفسی دارند! یاد اهل فتنه افتادم که پس از انکار فتنه و پس از مدارای نظام،‌ اکنون از نظام هم طلبکار شده‌اند!!!!!!


نوشته شده در  شنبه 92/6/2ساعت  9:42 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]