سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال گذشته برای طی مراحل اداری فراغت از تحصیل, نیاز به استخراج مقاله علمی پژوهشی از پایان نامه بود. مقاله را با عنوان " نقد طرح عدالت به مثابه قاعده فقهی" استخراج کردم و برای یکی از اساتید پایان نامه فرستادم. ایشان در حاشیه مقاله چنین درج کردند:

سلام جناب پورروستائی. این مقاله انصافا به درد  نمی خورد و خیلی کار دارد که حتما باید انجام شود ولی من فعلا وقت این کار را ندارم. فعلا این را ارسال می کنم بدهید به آقای ... تا گواهی  را صادر کند و باید حتما اصلاح شود که آبرومند باشد. ممنون

قرار شد شش ماه بعد مقاله را دوباره ارسال کنم تا استاد محترم نظر بدهند. همان مقاله بدون تغییر حتی در یک کلمه مجدداً برای ایشان ارسال شد. همان استاد در حاشیه همان مقاله برای مجله ای که قرار است آن مقاله را چاپ کند, نوشتند:

سلام. البته بنده در منتهای دلم با نتیجه گیری همدلی ندارم. اما از طرف دیگر کلیه اشکالات بر این تقریر از عدالت وارد است امکان تفسیر جدید از عدالت هم فعلا از دست رفته است. گذشته از اینکه اقای پورروستائی را نیز موافق یافتم مع ذلک کله چاپ مقاله بلا مانع است. تغییرات جزئی در متن داده شده است که اصلاح نهائی آن از طرف بنده تلقی میشود و چاپ آن بلامانع است. ممنون

نمیدانم نظر اول استاد را عالمانه بدانم یا نظر دوم را؟! و نمیدانم چه چیزی سبب فاصله بسیار زیاد قضاوت در یک موضوع و یک محتوا شده است؟!  تذکر ضروری این که تغییرات جزئی استاد محترم, منحصر در اصلاح سه اشتباه تایپی بود!


نوشته شده در  دوشنبه 91/8/15ساعت  5:35 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]