سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرصتی دست داد تا در روز زیارتی امام هشتم، زائر بارگاهش باشم؛ خدا را سپاس گویم و از تأخیر یک روزه در وعده به روزرسانی وبلاگ پوزش می‌طلبم. و چون سفری کاملاً غیرمترقبه بود، با وسیله شخصی عازم آستان حضرت شدم. در این سفر نکاتی بود که اگر فرصتی شد، هر کدام را مستقلا خواهم نوشت. اما در این یادداشت، فقط یک نمونه تأسف‌انگیزش را می‌نویسم؛ تأسف از این باب که به حقوق مردم، بی‌اعتنایی محض می‌شود و کسی پیگیر نیست.

اگر از قم، از طریق جاده گرمسار بخواهید عازم مشهد شوید سه چهار کیلومتری در اتوبان کاشان تردد دارید و سپس راه گرمسار جدا می‌شود. در هنگام رفت، از راه فرعی یکی از بخشهای قم، (جاده حاجی آباد) وارد جاده شدیم و در راه برگشت این سه کیلومتر راه را از طریق اتوبان کاشان- قم طی کرده و وارد شهر شدیم. نکته جالب و تأسف انگیز این که برای این سه کیلومتر، عوارض مسیر بین‌راهی اخذ می‌شود. کل مسیر 100 کیلومتری اتوبان کاشان - قم هفتصد تومان برای سواری عوارض دارد و سه کیلومتر خروجی جاده گرمسار تا ورود به قم در اتوبان کاشان - قم دویست تومان عوارض دارد!

نمی‌دانم، این اجحاف را چه کسی باید پیگیری کند و چرا مالک خصوصی اتوبان قم - کاشان این پول زور را از مردم می‌گیرد و کسی پاسخگو نیست! (هر چه فکر کردم عنوان بهتری از «پول زور» نیافتم؛ با توجه به این که این جاده هیچ خروجی دیگری ندارد. و البته کامیونها فکر کنم برای این سه کیلومتر باید حدود هزار تومان پرداخت کنند)!


نوشته شده در  جمعه 91/7/21ساعت  4:52 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]