سفارش تبلیغ
صبا ویژن

   رؤسای ادارات اردکان به مناسبت هفته دولت در محضر فرماندار محترم به پاسخگویی سؤالات خبرنگاران شهرستان پرداختند.  

بر اساس گزارش سایت فرمانداری اردکان، رییس شرکت توزیع برق اردکان در زمینه روند کند نصب کنتورهای دیجیتال برق در شهرستان گفت: مشکل کمبود کنتور طی ماه های اخیر مرتفع شده است به طوری که قبلا شاید افراد برای نصب کنتور 4 الی5 ماه معطل می‌شدند که با پیگیری صورت گرفته درحال حاضر این زمان به 30 الی40 روز کاهش یافته است.

اما دروغ به این بزرگی؟! آن هم در جمع این تعداد مسئول و خبرنگار؟! آن هم در حضور مسئول اول امور شهر؛ جناب فرماندار مکرم؟! عمق فاجعه اداره برق اردکان بیش از اینهاست. پارتی داشته باشید یک روزه کنتور نصب می‌شود و پارتی نداشته باشید بیش از شش ماه در انتظارید. چندین نمونه با اطلاعات مشخص سراغ دارم که اگر لازم باشد، تفصیل آن را تقدیم می‌کنم!

آقای فرماندار! پیگیرهای مکرر بنده درباره علمک گاز که به خاطرتان مانده است. علمک گاز در شهرهای بزرگ یک روزه نصب می‌شود و در شهر ما یک‌ساله! درخواست بنده حدود یک سال خاک خورد تا با فشار یا دستور مستقیم شما علمک نصب شد؛ بیچاره مردمی که به شما دسترسی ندارند یا راه فشار را نمی‌دانند!

 اما درباره برق؛ بنده دو کنتور 25 آمپر به شماره درخواست 535621 و 535625 در همان شهرستان درخواست کرده‌ام. فیش‌ها در تاریخ 21/12/1390 واریز شده است. یعنی حدود ده روز دیگر شش ماه از درخواست بنده می‌گذرد. بیش از ده بار با واسطه و بی‌واسطه، پیگیر نصب کنتور شده‌ام و هر بار جواب سربالایی از اداره برق شنیده‌ام و تا امروز کنتوری نصب نشده است. اگر لازم شد، اسامی کسانی که واسطه شده‌اند را هم می‌نویسم.

جناب فرماندار محترم! یا من معنی سی روز و چهل روز و سه ماه و چهار ماه را نمی‌فهمم یا رئیس اداره برق، معنی دروغ را نمی‌فهمد یا این که همه دست به دست همه داده‌اید تا مردم را ناراضی کنید!

آن از شرکت گاز، این از شرگت برق! لازم باشد از ادارات دیگر هم بنویسم تا بدانید در ادارات شهری که فرمانداری آن را بر عهده دارید، چه می‌گذرد! چند نمونه ناب دیگر سراغ دارم که در موقع مناسب تقدیم خواهم شد. حق نگهدارتان.


نوشته شده در  چهارشنبه 91/6/8ساعت  1:41 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]