سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

به نام خدا

جناب آقای فرماندار اردکان!

حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم از اصول بنیادین اسلام است؛ و مگر در ظلم هولناکی که بر مسلمانان فلسطین تحمیل می‌شود، تردیدی وجود دارد؟!  از سوی دیگر، تهدیدهای پوچ صهیونیست‌های غاصب سرزمین فلسطینیان، بزرگ‌ترین چالش امنیت ملی کشور است. از این رو بزرگداشت روز قدس، گامی در مسیر ارزشهای اسلامی و حرکتی در راستای تقویت امنیت ملی ایران است. حرکت آنهایی که در سالیانی نه چندان دور، شعار منحوس «نه غزه، نه لبنان» را فریاد کردند، نه با اصول ارزشی اسلام سازگاری داشت و نه گامی در مسیر اعتلای امنیت ملی بود.

غیبت کسانی که خود را داعیه‌دار و پیش‌تاز «اصلاح» می‌دانند، در راهپیمایی روز قدس امسال، همچون چند سال گذشته، عجیب نبود؛ اما تهدید خبرنگارانی که بدون ذکر نام، از چرایی غیبت این دسته سؤال کرده‌اند، غیر قابل تحمل است!

اگر این تهدید از سوی پیاده‌ نظام فتنه و غوغا سالاران رسانه‌ای آنها صورت گرفته بود، غریب نبود؛ اما این که از سوی زیرمجموعه فرمانداری شهر صورت گرفته باشد، اوج تأسف را در پی دارد و نشان از وخامت اوضاع است. اگر چنین باشد، باید از بازی قدرت و حفظ قدرت پرسید و از قیمت آن سؤال کرد! آن وقت است که باید از محافظه‌کاری مدافعان ارزشهای انقلابی، متأسف شد. آن وقت است که باید از چنبره کسانی بر قدرت نگران بود که پیاده‌نظامی چشم و گوش بسته از جنس نیروهای انقلابی دارند!

جناب آقای فرماندار اردکان!

آیا پرسیدن از علت غیبت در راهپیمایی اسلامی و ملی روز قدس جرم است؟! آیا پرسیدن از علت غیبت کسانی که در ایام انتخابات از مجالس روضه خانگی زنانه نیز نمی‌گذرند، جرم است؟! اکنون که نهاد تحت مدیریت شما در نقش مدافعان عملکرد آنها نقش بازی می‌کند، آیا بهتر نبود به جای تهدید برای حذف خبر، عذر آنها را در چرایی عدم شرکت در راهپیمایی بیان می‌کردید؛ هر چند می‌توانست عذر شرعی یا سفر به جزایر قناری در تعطیلات تابستانی باشد؟! یا تدارک جلسه‌ای همزمان با راهپیمایی؛ همچنان که در اولین سالگرد حماسه دشمن‌شکن و فتنه‌سوز نهم دی ساختند و پرداختند!

جناب آقای فرماندار! شاید، نمایندگی شما از جریان خزنده فتنه را باید به حامیان فتنه تبریک گفت. امید است این خبر صحت نداشته باشد و اگر صحیح است، امید است زیرمجموعه فرمانداری بدون اطلاع فرماندار، چنین کاری کرده باشند! و اگر چنین است، امید است خبر رسانی شفافی صورت گیرد!

جواد پورروستایی


نوشته شده در  دوشنبه 91/5/30ساعت  7:10 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]