سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این جریان در چند ماه اخیر بارها برای بنده اتفاق افتاده؛ از برخی دوستان که تماسهای بیشتری با تلفن همراه دارند،‌ سؤال کردم، آنها نیز جریان را تأیید کردند.

قضیه از این قرار است که وقتی با تلفن همراه از نوع سیم‌کارت همراه اول با فرد دیگری تماس می‌گیرم، برای بار اول پس از برقراری تماس هیچ صدایی از طرف مقابل نمی‌رسد و هیچ صدایی هم منتقل نمی‌شود. با قطع تماس و برقراری فوری تماس مجدد، این اشکال وجود ندارد و مکالمه عادی برقرار می‌شود. این اشکال یا این نوع کلاهبرداری در تماس همراه اول با ایرانسل،‌ تلفن ثابت و حتی تماس با سایر خطوط همراه اول وجود دارد. تازه به این راهکار رسیده‌ام که پس از اولین زنگ، تماس را قطع کنم و دوباره تماس بگیرم تا تماس بدون اشکال برقرار شود!

اگر به به حجم تماسهای ایرانیان با همراه اول در طول روز و ماه و سال توجه شود و هر تماس ناموفق هم حداقل ده ثانیه طول بکشد،‌ محاسبه کنید با این کلاهبرداری، همراه اول در طول سال چه درآمد نامشروعی کسب می‌کند. و البته سیستم اداری و نظارتی ایران به گونه‌ای است که کسی حوصله پیگیری ندارد! نوشتم تا شاید کسی پیدا شد که توضیحی داشته باشد یا حوصله پیگیری داشته باشد.


نوشته شده در  دوشنبه 91/5/9ساعت  11:2 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]