سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال آینده در چنین روزهایی اگر زنده نباشیم که تکلیف روشن است! اگر زنده باشیم، در تب و تاب انتخابات هستیم. انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با طعم انتخابات شوراها! از الان میشه پیش بینی کرد که یکی از این دو انتخابات تحت تأثیر دیگری قرار خواهد گرفت. نظر نگارنده آن است که در طیف سیاسیون نگاه‌ها بر کاندیداهای ریاست جمهوری متمرکز می‌شود و بین عموم مردم، تمرکز بر کاندیداهای شوراها خواهد بود. از این نکته بگذریم. (با سلیقه ادغام به شدت مخالفم؛ مخصوصاً از مدلی که سال آینده خواهیم داشت؛ ریاست جمهوری با شوراها).

در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، دو دوره آقای احمدی نژاد تمام شده و فرد جدیدی باید بیاید؛ اما این فرد جدید چه کسی خواهد بود؟ از دل دولت آقای هاشمی، آقای خاتمی آمد. در دل دولت آقای خاتمی، آقای احمدی‌نژاد آمد و از دل این دولت چه کسی خواهد آمد؟ تجربه نشان داده که تئوری پرورش رئیس جمهور بعدی در دل دولت فعلی سخت شکست خورده است. بر اساس همین تجربه، آقای مشایی هم شسته شد و رفت کنار؛ بخواهد یا نخواهد!

اسامی کاندیداهای احتمالی از همین الان در محافل می‌چرخد، اما تاکنون اسمی از آقای رستم قاسمی نشنیدم. از عملکرد سیاسی ایشان در حوزه تحریم نفتی خوشم آمد؛ نمی‌دانم چرا؟ شاید خیلی از سیاست پرت باشم!

توضیح عکس: از میان کلی عکس با قیافه جدی (شاید هم عبوس جناب رستم) این عکس از استثناهاست. قدرش را بدانید!


نوشته شده در  یکشنبه 91/2/10ساعت  10:17 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]