سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در آستانه هر انتخابات کاندیداها و مسئولان با مردم مهربان می‌شوند و به مردم سر می‌زنند و مردم را صاحبان انقلاب می‌خوانند و رأی می‌گیرند و خیلی‌هایشان می‌روند دنبال کارشان تا انتخابات بعدی. چه اونی که رأی آورده و چه اونی که رأی نیاورده! برای همین آزروی هر ماه یک انتخابات به خیال میاد تا همیشه مسئولان در دسترس باشند و مردم هم مهم باشند!

از طرف دیگر در آستانه انتخابات کاندیداها و مسئولان از چپ و راست به جان هم می‌افتند و گاهی چنان فضایی ایجاد می‌کنند که انسان دیگر حتی دلیلی برای زنده ماندن خود نمی‌بیند؛ چون هر طرف میگه اگه اون دیگری رأی بیاره بدبخت خواهید شد و بالاخره یا این یکی رأی میاره یا اون یکی؛ و بالاخره به نظر مقابلش، ما بدبخت خواهیم شد. این بداخلاقی‌های سیاسی که در آستانه انتخابات دیده میشه، انسان آرزو میکنه که کاش انتخاباتی در کار نبود.

و اکنون که در آستانه دور دوم انتخابات هستیم چون رقیبها کاملاً‌ مشخص‌اند،‌ تخریبها هم بیشتر است؛ کاش آنها که خود را برای ریاست عرضه می‌کنند جنبه‌اش هم داشته باشند و گر نه، کاش انتخاباتی نبود تا همه برای همیشه با هم مهربان باشند؛ یا حداقل به جان نیفتند و مردم را لگدکوب کردن نکنند!

کاش همه از جمله سیاستمداران ما و داوطلبان ریاست، در خانه خدا را هم بزنند، اما نه بار حضور مرتب سالانه در سرزمین حجاز!


نوشته شده در  شنبه 91/2/9ساعت  10:56 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]