سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در کوچه بن‌بستی به طول 57 متر، آبفای اردکان لوله‌گذاری کرده است؛ بماند که اصل گرفتن هزینه آماده‌سازی از مشترکان، به طور کلی مشکوک و به احتمال زیاد، غیرقانونی است!
با اطلاعات دقیقی که گرفتم هزینه لوله‌گذاری این 57 متر را خیلی خیلی زیاد و دست بالا بگیریم، بین دو و نیم تا سه میلیون تومان می‌شود!
در سمت شمال این کوچه 8 قواره زمین مسکونی  وجود دارد؛ یکی از مالکان، اخیراً امتیاز آب خریداری کرده که حدود 900 هزار تومان هزینه آماده‌سازی از او گرفته‌اند!
اگر بقیه مالکان قواره‌های شمال این کوچه هم بخواهند امتیاز آب بگیرند، و همان نرخ آماده‌سازی از آنها هم دریافت شود، مبلغ دریافتی آبفای اردکان جمعاً هفت میلیون و سیصدهزار تومان خواهد بود!
و چه کاسبی بهتر از این؟! حدود سه برابر سود خالص! خدا برکت دهد!
نکته جالب این که اگر زمین بزرگ جنوب این کو‌چه هم به همان تعداد قواره مسکونی تبدیل شود، ‌مبلغ دریافتی آبفا برای آماده سازی، به حدود پانزده میلیون تومان خواهد رسید!
یعنی آبفای اردکان برای لوله‌گذاری، که وظیفه اولیه و اصلی فروش انشعاب به مشترکان است، مبلغ دو میلیون و نیم هزینه می‌کند؛ اما حدود پانزده میلیون تومان از مردم پس می‌گیرد! کدام بانک و شرکتی این‌جوری کاسبی می‌کند؟!
(نکته قابل توجه این که این مبلغ علاوه بر مبلغ حدود یک میلیون و نیمی انشعاب برای هر واحد است)!
واحدهای نظارتی شهر و استان کجا هستند که جلوی این ظلم و اجحاف در حق مردم شهر را بگیرند؟!
ریاست آبفای اردکان که در کنفرانس خبری بر سر مردم منت داشتند که هزینه را سرشکن کردیم، پاسخ دهند که معنی سرشکن کردن هزینه آماده سازی همین است؟!
واحد حقوقی آبفای استان، اگر بعد از شکایت از منتقدان، وقت اضافی داشت، به این ابهامات پاسخ دهد!
آقای فرماندار! می‌دانید در شهر چه می‌گذرد؟!
https://t.me/poorroostaee


نوشته شده در  سه شنبه 97/1/7ساعت  7:43 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]