• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سؤال بي جواب رهبري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام باشه بهتره 
    هر چه فکر مي کنم نمي توانم بعد از چهار سال اگر روحاني همين تخلفات به نظر شما احمدي نژاد را تکرار کند به ملت با شعور کشورمان بگويم که به خاطر گوني سيب زميني و افزايش حقوق و سهام عدالت به آقاي روحاني مجددا راي بسيار بالايي براي دور دوم داده اند البته انصاف فراموش نشود انسان نبايد با بعضي کارها در زمان انتخابات خودش را در معرض اتهام قرار دهد ولي اثبات اين که چقدر اين امور تاثير داشته که شعور مردم ما تحت تاثير آن قرار گيرد و فاصله راي را با رقيبش بسيار بالا برد مشکل بلکه نزديک به محال است مگر اينکه مردم را (از ملت عزير عذر خواهي مي کنم) بي شعور فرض کنيم و داراي فکر بچه گانه .ضمن اينکه هميشه در بحث قضاوت مدعي اثبات بايد دليل بياره نه منکر .
    اصلا هم در فکر شانتاژ نيستم و نه تعصب دارم چون چيزي گير من نمياد فقط فهم خودم را از اين قضايا بر حسب وظيفه در معرض ديد خوانندگان مي گذارم تا آنها خودشان قضاوت کنند و اگر هم همين الان بفهمم واقعا فهم و درکم اشتباه است با صراحت مي گويم نظرم عوض شده . ونظر جديدم اين است.
    ما که بچه نيستيم بخواهيم با وقت گذراني توي وبلاگ وقت خودمون را تلف کنيم و سرگرم باشيم و بخواهيم شانتاز(خلاف آن چيزي که عقيده پيدا مي کنيم)بگوييم و بزرگنمايي کنيم اگر هدف از اين بجث ها اين فکر باشه بدان همين چند دقيقه که اينجا نشتيم و اينها را مي نويسيم عمرمان هدر است.حق نگهدارتان
    + جمشيدبسم الله 

    آقاي خامنه اي رهبر خوبي است. چه ميشه كرد هر كار بكني يه عده اي ناراضي اند. مهم اينه كه در گفتار و رفتار انصاف را رعايت كنيم. ولا غير
    + داش 
    لعن الله من تخلف جيش اسامه
    بي ربط نبود
    + احمدي 
    جناب بي نام!
    لطفا شانتاژ نفرماييد شعور مردم را به تخلفات انتخاباتي دولت گره نزنيد. يعني اگر دولت روحاني 4 سال ديگر همين کارها را تکرار کند و بعدش هم بگويد چون شعور مردم بالاست پس انتخابات سالم است شما بهش حق ميدهيد؟
    ضمنا بحث ما وقوع تخلف است که محرز است. اينکه چقدر تاثير داشته شما هم نميتواني ادعا کني تاثير نداشته. اگر من نميتوانم از تک تک راي دهندگان بپرسم و ثابت کنم تاثير داشته شما هم نميتواني از تک تک راي دهندگان بپرسي و ثابت کني تاثير نداشته.
    + آشنا 
    امان از اين ساست ککه خيلي بي پدر و مادر است، خيلي دلم براي آقاي خامنه اي مي سوزد فقط همين، در کشور خودش غريب است. قدر عافيت را کسي داند که در بلا و گرفتاري است نگاهي به اوضاع کشورهاي همسايه بکنيد و عبرت بگيريد و خدا را شکر باشيد. به حق اين شب ها انشالا سايه رهبرمان تا ظهور آقا امام زمان مقتدرانه بالاي سر کشورمان و مردمانش مستدام باشد.
    + بي نام باشه بهتره 
    جناب احمدي
    نمي فهيميم بسياري از افرادي که در طيف شما هستند مي گفتند مردم هوش سياسي يشان بالاست و انتخابات دوم خرداد را برخاسته از هوش سياسي مردم مي دانند ولي چطور شما به همين ملت عزيز توهين مي کنيد که فقط به خاطر سهام عدالت و افزايش حقوق و ....به شخصي راي بدهند اصلا بر فرض دادگاهي برقرار بشود چطور مي خواهيد ثابت کنيد که گوني سيب زميني و امثال آن در راي مردم تاثير داشته است لابد از راي دهندگان به ايشان بايد تک تک سوال نماييد با چه معياري مي توان ثابت کرد؟ ولي تخلف قانون شکني و تحريک مردم به خيابان وريختن خون ملت بالاتر است يا راي آوري با تخلفاتي که شما مطرح مي فرماييد ؟ ( واقعا اين ملت عزير که نمي خواهند سياسي کاري کنند و صادقانه با قضايا برخورد مي کنند تشخيص ندادند که اين جرم بالاتر است و جواب آنها را در نه دي ندادند؟ چرا مي خواهيد حقيقت را کتمان کنيد ) ضمن اينکه بنده به ايشان راي دادم ولي بعدا متوجه شدم که ايشان صلاحيت لازم را ندارد و لذا انتقاد مودبانه مي کردم و حتي کساني مانند شما که در زمان انتخابات به آقاي موسوي راي داده ايد را تحسين مي کنم چون در آن زمان واقعا ايشان را اصلح مي دانستيد و به ايشان راي مي داديد و حق هم داشتيد ولي بعد از انتخابات ديگر ايشان بايد قضيه را مديريت مي کردند که نکردندو قانون شکني که منجر به درگيري و هرج مرج در کشور و قتل افرادي بشود گناه بزرگي است که بايد از در گاه خدا و ملت عظيم الشان عذر خواهي کرد.
    + احمدي 
    جناب بي نام!
    اگر دقت بفرماييد در کامنت اول پرسشي مطرح کردم که نويسنده وبلاگ با مطرح کردن مسايل حاشيه اي جوابش را ندادند. بنده گفتم فرض کنيد تقلب نشده اما تخلفاتي را برشمردم که هرکدام به تنهايي ميتواند باعث ابطال انتخابات شود. چرا کسي به اين تخلفات رسيدگي نکرد؟ همان تخلفات براي ابطال کافي بود.
    عزيز من! شما اصولگرايان هدف ميرحسين را هنوز هم درک نکرده ايد البته استدلال شما نشان ميدهد که فکر مي کنيد هدف او همان رييس جمهور شدن بود که ميگوييد صبر ميکرد تا اين دوره راي بياورد. برادر من! همانظور که خود ميرحسين هم گفت او آمده بود تا جلوي رييس جمهور شدن شخصي را بگيرد که اگر 4 سال ديگر مي ماند فاجعه اي که به بار مي آورد بسيار سنگين بود البته به اذعان نوشته خود شما طرفداران سابق احمدي نژاد متوجه شدند البته خيلي دير و ديگر چه سود؟!!!
    ضمنا کساني بايد عذرخواهي کنند که در اين هشت سال اين بلا ها را بر سر مملکت آوردند نه کسانيکه دلسوزانه تذکر دادند و البته با اينکه حقانيت سخنانشان آشکار شده هنوز هم دارند هزينه ميدهند چون عده اي نميخواهند اعتراف کنند اشتباه کرده اند.
    + بي نام باشه بهتره 
    آقاي احمدي:
    اولا مهندسي انتخابات بهانه است و بعدا اين حرفها زده شد شواهدي هم که مدير وبلاگ آوردن واقعا درسته و پاسخ نداره .
    ثانيا: بر فرض که مهندسي انتخابات مشکل داشته باشه يک آدمي که دلش براي کشور مي سوزه و دلسوز نظام هست همان طور که خودشون اينطور مي گفتند نمي آد بيانيه بده و مردم رو به خيابون بکشونه مثل بچه آدم مي ره شکايت مي کنه مي گه من اعتراض دارم حالا اگه به اعتراضش هم رسيدگي نشد مردم خودشون تشخيص مي دادند . در يک کلام من در هوش ساسي آقاي موسوي شک دارم زيرا اگر به طور قانوني اعتراض کرده بودند در اين دوره ثبت نام مي کردند و رقيبي هم نداشتند و بالاترين راي را با توجه به سابقه اي که داشتند مي آوردن واقعا کسي که اين مقدار هوش سياسي به خرج نده چطور مي خواد سکان دار کشور باشه .
    ثالثا: مواردي که در مورد احمدي نژاد گفتيد واقعا اشتباه است وبسياري از طرفداران ايشان که به ايشان راي دادن از ايشون به صراحت انتقاد کردند و رايشان را پس گرفتند ولي ما تعجب مي کنيم از برخي طرفداران آقاي موسوي مثل شما - مانند خود آقاي موسوي- که به هيچ قيمتي حاضر نيستند بگويند ايشون در روند اعتراض به نتيجه انتخابات اشتباه کرده و منجر به ايجاد اتفاقات آن روز شدند.
    دوستانه به شما توصيه مي کنم کتاب " من مدير جلسه ام" را بخوانيد . نکات مفيدي در اين زمينه بيان شده است.
    + احمدي 
    ضمنا يادم رفت بپرسم که شما از کجا ميدانيد که نظر ميرحسين موسوي و کروبي در مورد تقلب چيست که مرا متهم ميکيند که آتشم ار از اونا داغتره؟
    + احمدي 
    بله! شما راست ميگوييد قضاوت با خوانندگان. ميتوانستيد نظر دومم را آن قسمتيش که دوست نذاشتيد نقطه چين کنيد. داستان لوس کردن رييس دولت فعلي و اينکه همه دولتهاي قبل هم همينطور بودند را ميگذارم به قضاوت خوانندگان. بنده يادم نمياد روساي جمهور قبل اين همه تخلف اقتصادي داشته باشند بنده يادم نمياد روساي جمهور قبل اينظور مقابل رهبري و مجلس وايساده باشند. بنده يادم نمياد روساي جمهور قبل 11 روز مملکت رو ول کنند به امان خدا از خونشون بيرون نيان. بنده يادم نمياد روساي قبل در مورد قضايايي مثل مشايي و نامه برکناري ايشون همچون جوابي داده باشن .... به هر حال اگر به تشخيص بنده است 4 سال ديگه اگر احمدينژاد کانديد بسه بهش راي ميدم چون هيچکس مثل اون نتونست ثابت کنه حکومت فقها چقدر ناکارامد و بي حساب کتابه اونقدر بي حساب و کتاب که با تمام تخلفات خودت و اطرافيانت نه تنها محاکمه نميشي نه تنها توبيخ خشک و خالي نميشي بلکه آخر دورت به به و چه جهت هم ميکنن اونم نه از روي تعارف بلکه به دولت بعدي هم ميگن کاش مثل اين دولت باشد.
    در نظر قبليم که حذف کرديد گفته بودم يزدي و جنتي در انتخابات قبل علنا هم در سخنرانيهاشون و هم در امضاي بيانيه هاي گروههاي سياسي از احمدينژاد حمايت کردن با اينکه عضو شوراي نگهبان بودند تو اين حکومت بي در و پيکر چرا مواخذه نميشن؟
    پاسخ

    سلام. ممنون. قضاوت با خوانندگان.
    + محمد 
    سلام.دست و زبان و رسانه طرف مقابل رو بستيد بعد ازشون مي پرسيد چرا به اين مسايل پاسخ نمي دهند.خامنه اي اگه راست مي گفت چرا يکبار به صورت علني از اين آقايان دعوت نکرد تا در رسانه ي ميلي جوابگوي مردم باشند. خواهشا نگو دعوت کرده و آنها جواب رد دادند که ديگه خيلي ضايع است. در ضمن چرا تريبون نماز جمعه را از هاشمي گرفتند؟چرا اجازه سخنراني خاتمي در شبهاي قدر در
    حرم امام و حتي در تريبون هاي رسمي را از او گرفتند؟ چرا اين همه سايت هاي نزديک به جريان سبز و اصلاح طلب ها رو فيلتر کردند؟ در ضمن اگه تنها يکبار بيانيه هاي جناب اقاي موسوي رو خونده بوديد متوجه مي شويد که بحث ايشان در رابطه با مهندسي انتخابات بود.متوجه که هستيد مهندسي انتخابات يعني چه؟ يعني جهت دهي به انتخابات،هموني که نماينده ولي فقيه در سپاه در انتخابات 92 هم صحبت از آن کرد و بعد بلافاصله تکذيب پشت تکذيب که کي بود کي بود من نبودم؟
    در ضمن حضرت آقا اگه راست مي گند وخيلي ادعا دارند به جواب اساتيد و دانشجوياني پاسخ دهند که به صورت گزينشي انتخاب نشده باشند؟هنوز چند وقت پيش بود که يکي از شعرا گفته بود که براي خواندن شعر در محضر ايشان از قبل شعر هايمان مميزي مي شود؟ اينها يعني چه ؟؟؟؟؟
    پاسخ

    سلام. بهانه مهندسي انتخابات، بعد از آن گل کرد که حناي دروغ رنگ باخت؛ اين که لرستان داماد لرستان را رها نمي‌کند تا به احمدي‌نژاد رأي بدهد چه ربطي به مهندسي انتخابات دارد؟! مميزي شعر؟ برويد از د نفر از کساني که حاضر مي‌شوند بپرسيد نه اين که گفته‌هاي ديگراني که دروغ فتنه را قبلا ساخته بودند باور کنيد. بله به اين دستاويزها نپردازند، چگونه دروغ تقلب و آشوب فتنه را از دلها پاک کنند؟! و چگونه خود را تطهير کنند. باشد به عهده روزي که ابرهاي دروغ و فتنه در پيشگاه خدا، حق را با اندکي باطل هم نياميزد. کاش بتوانيم در آن فضا، مبادله نظر وبلاگي داشته باشيم!
    + احمدي 
    سلام. فرض مي کنيم (توجه کنيد که فرض ميکنيم) تقلبي رخ نداده بود. اما ميزان تخلفاتي که دولت براي خريد راي انجام داده بود به قدري وسيع بود که اگر در هر کشور ديگري اين حجم تخلف انجام ميشد باعث ابطال انتخابات ميشد. (1-افزايش ناگهاني حقوق کارمندان دولتي، بازنشسته هاي تامين اجتماعي ، نهادهاي نظامي و انتظامي 2- توزيع سهام عدالت (که فقط هم همان موقع انتخابات انجام شد.) 3- توزيع کالاهاي اساسي به صورت رايگان در مناطق محروم (معروفترينش سيب زميني) 4- توزيع کالاهايي مثل يخچال و تلويزيون و ... در مناطق روستايي در قالب طرحهاي اقساطي بلندمدت بي بهره 5- تهيه انواع و اقسام اقلام تبليغاتي با هزينه دولت و نهادهاي نظامي و توزيع ان بين کارمندان و مردم عادي 6- مسافرت شخص رييس دولت در روز آخر تبليغات به چندين استان با هواپيماي هيئت دولت7- عدم رسيدن برگه هاي راي در بسياري صندوقها (حوزه هايي بودند که از 6 بعد از ظهر تعرفه نداشتند و بهشان هم نرسيد .... و بسياري ديگر از تخلفات
    جناب اقاي رهبري! اگر با همين تخلفات برخورد ميشد و مردم احساس ميکردند که براي شما و اطرافيانتان فرقي نميکند که چه کسي رييس جمهور ميشود و اگر با جناب احمدينژاد مثل يک بچه عزيز کرده و لوس خودتان رفتار نميکرديد که هر تخلفي ميخواهد بکند و هيچکس هم نگويد بالاي چشمت ابروست ان وقت مطمئن باشيد هيچکس ادعاي تقلب را هم باور نميکرد.

    پاسخ

    سلام. مثل اين كه آتش شما از آتش سازندگان دروغ تقلب هم تندتر است؛ بارها و بارها اخبارشان در همه جا پيچيده که تقلب را دروغ دانستند و شما همچنان.... مرحبا به اين همه ارادت!رهبري همين رفتار به تعبير شما مثل يک بچه عزيز با رؤساي جمهور و مسئولان پيشين هم داشته است که باور کرده بودند اگر شلوغ کنند، کسي کار به کارشان ندارد! برادر عزيز! آفتاب حقيقت در غبار فتنه روشن نشد؛ اما نتوانست پرده‌پوشي دو سال هم دوام بياورد. به نظر شما راستي براي نظام سخت بود که باز هم تقلب کند؟! آن هم در جايي که اختلاف رأي ناچيز بود؟!اندکي چشمهايتان را بازتر کنيد. (البته در هيچ يک از آن دو انتخابات (اول 84 و 88) به احمدي نژاد رأي ندادم، همچنان که به هاشمي و خاتمي و روحاني رأي ندادم اما مثل خيلي‌هاي ديگه (و نه مثل جماعت فتنه) تحمل رأي مردم را دارم. خودخواهي سياسي يعني فکر کنيم که ديگران هيچ راه و فکر ديگري ندارند و نبايد داشته باشندو بايد مثل ما فکر کنند! اين ادبيات تند،‌جواب آن ادبيات شما. و البته نظر دوم شما به همان دليلي که خودتان مي‌دانيد سانسور شد.