• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سؤال بي جواب رهبري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام باشه بهتره 
    هر چه فکر مي کنم نمي توانم بعد از چهار سال اگر روحاني همين تخلفات به نظر شما احمدي نژاد را تکرار کند به ملت با شعور کشورمان بگويم که به خاطر گوني سيب زميني و افزايش حقوق و سهام عدالت به آقاي روحاني مجددا راي بسيار بالايي براي دور دوم داده اند البته انصاف فراموش نشود انسان نبايد با بعضي کارها در زمان انتخابات خودش را در معرض اتهام قرار دهد ولي اثبات اين که چقدر اين امور تاثير داشته که شعور مردم ما تحت تاثير آن قرار گيرد و فاصله راي را با رقيبش بسيار بالا برد مشکل بلکه نزديک به محال است مگر اينکه مردم را (از ملت عزير عذر خواهي مي کنم) بي شعور فرض کنيم و داراي فکر بچه گانه .ضمن اينکه هميشه در بحث قضاوت مدعي اثبات بايد دليل بياره نه منکر .
    اصلا هم در فکر شانتاژ نيستم و نه تعصب دارم چون چيزي گير من نمياد فقط فهم خودم را از اين قضايا بر حسب وظيفه در معرض ديد خوانندگان مي گذارم تا آنها خودشان قضاوت کنند و اگر هم همين الان بفهمم واقعا فهم و درکم اشتباه است با صراحت مي گويم نظرم عوض شده . ونظر جديدم اين است.
    ما که بچه نيستيم بخواهيم با وقت گذراني توي وبلاگ وقت خودمون را تلف کنيم و سرگرم باشيم و بخواهيم شانتاز(خلاف آن چيزي که عقيده پيدا مي کنيم)بگوييم و بزرگنمايي کنيم اگر هدف از اين بجث ها اين فکر باشه بدان همين چند دقيقه که اينجا نشتيم و اينها را مي نويسيم عمرمان هدر است.حق نگهدارتان