• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سؤال بي جواب رهبري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    سلام. فرض مي کنيم (توجه کنيد که فرض ميکنيم) تقلبي رخ نداده بود. اما ميزان تخلفاتي که دولت براي خريد راي انجام داده بود به قدري وسيع بود که اگر در هر کشور ديگري اين حجم تخلف انجام ميشد باعث ابطال انتخابات ميشد. (1-افزايش ناگهاني حقوق کارمندان دولتي، بازنشسته هاي تامين اجتماعي ، نهادهاي نظامي و انتظامي 2- توزيع سهام عدالت (که فقط هم همان موقع انتخابات انجام شد.) 3- توزيع کالاهاي اساسي به صورت رايگان در مناطق محروم (معروفترينش سيب زميني) 4- توزيع کالاهايي مثل يخچال و تلويزيون و ... در مناطق روستايي در قالب طرحهاي اقساطي بلندمدت بي بهره 5- تهيه انواع و اقسام اقلام تبليغاتي با هزينه دولت و نهادهاي نظامي و توزيع ان بين کارمندان و مردم عادي 6- مسافرت شخص رييس دولت در روز آخر تبليغات به چندين استان با هواپيماي هيئت دولت7- عدم رسيدن برگه هاي راي در بسياري صندوقها (حوزه هايي بودند که از 6 بعد از ظهر تعرفه نداشتند و بهشان هم نرسيد .... و بسياري ديگر از تخلفات
    جناب اقاي رهبري! اگر با همين تخلفات برخورد ميشد و مردم احساس ميکردند که براي شما و اطرافيانتان فرقي نميکند که چه کسي رييس جمهور ميشود و اگر با جناب احمدينژاد مثل يک بچه عزيز کرده و لوس خودتان رفتار نميکرديد که هر تخلفي ميخواهد بکند و هيچکس هم نگويد بالاي چشمت ابروست ان وقت مطمئن باشيد هيچکس ادعاي تقلب را هم باور نميکرد.

    پاسخ

    سلام. مثل اين كه آتش شما از آتش سازندگان دروغ تقلب هم تندتر است؛ بارها و بارها اخبارشان در همه جا پيچيده که تقلب را دروغ دانستند و شما همچنان.... مرحبا به اين همه ارادت!رهبري همين رفتار به تعبير شما مثل يک بچه عزيز با رؤساي جمهور و مسئولان پيشين هم داشته است که باور کرده بودند اگر شلوغ کنند، کسي کار به کارشان ندارد! برادر عزيز! آفتاب حقيقت در غبار فتنه روشن نشد؛ اما نتوانست پرده‌پوشي دو سال هم دوام بياورد. به نظر شما راستي براي نظام سخت بود که باز هم تقلب کند؟! آن هم در جايي که اختلاف رأي ناچيز بود؟!اندکي چشمهايتان را بازتر کنيد. (البته در هيچ يک از آن دو انتخابات (اول 84 و 88) به احمدي نژاد رأي ندادم، همچنان که به هاشمي و خاتمي و روحاني رأي ندادم اما مثل خيلي‌هاي ديگه (و نه مثل جماعت فتنه) تحمل رأي مردم را دارم. خودخواهي سياسي يعني فکر کنيم که ديگران هيچ راه و فکر ديگري ندارند و نبايد داشته باشندو بايد مثل ما فکر کنند! اين ادبيات تند،‌جواب آن ادبيات شما. و البته نظر دوم شما به همان دليلي که خودتان مي‌دانيد سانسور شد.