• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سؤال بي جواب رهبري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    سلام.دست و زبان و رسانه طرف مقابل رو بستيد بعد ازشون مي پرسيد چرا به اين مسايل پاسخ نمي دهند.خامنه اي اگه راست مي گفت چرا يکبار به صورت علني از اين آقايان دعوت نکرد تا در رسانه ي ميلي جوابگوي مردم باشند. خواهشا نگو دعوت کرده و آنها جواب رد دادند که ديگه خيلي ضايع است. در ضمن چرا تريبون نماز جمعه را از هاشمي گرفتند؟چرا اجازه سخنراني خاتمي در شبهاي قدر در
    حرم امام و حتي در تريبون هاي رسمي را از او گرفتند؟ چرا اين همه سايت هاي نزديک به جريان سبز و اصلاح طلب ها رو فيلتر کردند؟ در ضمن اگه تنها يکبار بيانيه هاي جناب اقاي موسوي رو خونده بوديد متوجه مي شويد که بحث ايشان در رابطه با مهندسي انتخابات بود.متوجه که هستيد مهندسي انتخابات يعني چه؟ يعني جهت دهي به انتخابات،هموني که نماينده ولي فقيه در سپاه در انتخابات 92 هم صحبت از آن کرد و بعد بلافاصله تکذيب پشت تکذيب که کي بود کي بود من نبودم؟
    در ضمن حضرت آقا اگه راست مي گند وخيلي ادعا دارند به جواب اساتيد و دانشجوياني پاسخ دهند که به صورت گزينشي انتخاب نشده باشند؟هنوز چند وقت پيش بود که يکي از شعرا گفته بود که براي خواندن شعر در محضر ايشان از قبل شعر هايمان مميزي مي شود؟ اينها يعني چه ؟؟؟؟؟
    پاسخ

    سلام. بهانه مهندسي انتخابات، بعد از آن گل کرد که حناي دروغ رنگ باخت؛ اين که لرستان داماد لرستان را رها نمي‌کند تا به احمدي‌نژاد رأي بدهد چه ربطي به مهندسي انتخابات دارد؟! مميزي شعر؟ برويد از د نفر از کساني که حاضر مي‌شوند بپرسيد نه اين که گفته‌هاي ديگراني که دروغ فتنه را قبلا ساخته بودند باور کنيد. بله به اين دستاويزها نپردازند، چگونه دروغ تقلب و آشوب فتنه را از دلها پاک کنند؟! و چگونه خود را تطهير کنند. باشد به عهده روزي که ابرهاي دروغ و فتنه در پيشگاه خدا، حق را با اندکي باطل هم نياميزد. کاش بتوانيم در آن فضا، مبادله نظر وبلاگي داشته باشيم!