سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبلاً نوشتم برخی افراد بومی که صلاحیت فرمانداری اردکان را داشتند، طبق شنیده ها، حاضر نشدند سمت فرمانداری اردکان را بپذیرند؛ اما، چرا؟

شاید یکی از دلایل امتناع این افراد، آن باشد که حاضر نبودند حود و سمت خود را در حد کارمند دفتر (و حتی، نه رئیس دفتر) کاهش دهند!

جناب سرپرست غیربومی فرمانداری اردکان روز 17 خرداد معرفه می شوند. اداره اوقاف اردکان، دو هفته بعد، در تاریخ 30 خرداد طی نامه 95/271498 برای هیأت امنای یک مکان مذهبی، افرادی را پیشنهاد می کند؛ اما چرا به فرمانداری ارسال کرده و نه، اداره کل اوقاف، بماند!

در تاریخ 6 تیر فرماندار طی نامه 2038 اغلب (یا برخی) افراد لیست اداره اوقاف را تغییر می دهد و افراد دیگری جهت هماهنگی و صدور احکام معرفی می کند!

آیا جناب مقیمی حاضرند در کنفرانس عمومی خبری، بفرمایند افراد خط خورده، برای اداره یک امامزاده، چه مشکلی داشتند؟ اصلاً انتخاب اعضای هیأت امنای یک امامزاده چه ارتباطی با فرمانداری دارد؟ پس اداره اوقاف چه کاره است؟!

و اصلاً اداره یک امامزاده، چقدر رانت و امتیاز دارد، که سرپرست فرمانداری هم وارد این میدان میشود و به نفع افرادی، نامه نگاری می کند؟!

اصلاً جناب مقیمی، قبل از خط زدن برخی افراد، حتی یک بار هم این افراد را دیده بودند؟ و شاید و صد البته شاید، بی راه نباشد که مدعی شویم، فشارهای بیرونی، برای سرپرست فرمانداری اردکان، تصمیم سازی کردند!

و شاید این گونه کارها، اقداماتی بود که برخی افراد بومی که سرشان به تنشان می ارزد، حاضر نشدند به آن تن بدهند!

نگارنده، آماده است که همه تحلیلهایش را انکار و تکذیب کند؛ اما اصل نامه اوقاف و تغییرات فرمانداری و نامه فرمانداری، قابل تکذیب نیست!


نوشته شده در  پنج شنبه 95/5/14ساعت  10:25 صبح  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]