سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارش ساعت 11 روز چهارشنبه 29 آذرماه شاخص آلودگی هوای اردکان عدد 116 را نشان می داد که همچنان پرخطر برای گروههای حساس است!
(طنز)
با توجه به این که بخار خاص و قابل توجهی در زمینه اخطارهای لازم برای عموم مردم از مدیران مسئول در این شهر متصاعد نشده و هرگونه تصاعد انواع بخارات، در آینده نزدیک، تصور نمی شود، اطلاعیه فوق صادر می شود:
1. خرید هر نوع کله قند ممنوع بوده و سفارش اکید می شود از قندهای حبه یا شکسته استفاده شود. همشهریان محترم! (توضیح واضحات: هیچ یک از دو تعبیر «همشهری» و «محترم» را لطفاً جدی نگیرید!) مستحضر هستند در فرآیند تبدیل «کله قند» به «حبه قند» حجم زیادی از «خاک قند» تولید می شود که استنشاق این دزات معلق در کوتاه مدت هم بسیار خطرناک است!
2. استفاده از شربت «خاکشیر» برای انواع استفاده های درمانی و تفننی تا اطلاع ثانوی ممنوع می شود؛ در صورتی که فرآیند تجزیه خاکشیر به «خاک» و «شیر» بدون استفاده از آب شیرین (که مستحضرید حق صنعت است) صورت گیرد، تنها استفاده از جزء «شیر» در این فرآیند، مجاز است.
3. هر گونه مراسم «خاک بر سر کردن» از دست مسئولان، فقط با خاک مرطوب مجاز است. با توجه به این که «گل (با کسره گاف) بر سر کردن» باعث تغییر سنت چند ساله اخیر مردم شهر در خاک بر سرکردن است، و نیز احتمال افزایش مصرب آب شیرین صنعت را در پی دارد (توضیح واضحات: اصل، دومی است؛ اولی، بهانه است!)، اجازه هیچ گونه مراسمی با این عنوان داده نخواهد شد.
هشدارهای ضروری بعدی، متعاقباً به اطلاع خواهد رسید. مواد ابلاغی این هشدار تا اطلاع ثانوی لازم الاجراست.
https://t.me/poorroostaee


نوشته شده در  چهارشنبه 96/9/29ساعت  11:48 عصر  توسط جواد پورروستایی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درود بر اهالی ورزنه!
حرکت؛ درجا؟!
آخر دورویی!
ابهام ادبی
زور عجیب سوتیها!
عاقبت حکم تخریب؟!
چاه مجاز یا غیرمجاز؟!
درخواست افزایش ظرفیت!
افقهای جدید اشتغال بانوان!
پرسشگری خطرناک!
قحط الرجال
[عناوین آرشیوشده]