• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : يک زيبايي در ميان آن همه زشتي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 17 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + رضاپيري اردکاني 
    باسلام .شکي نيست رفتار رئيس جمهوردرمجلس واقعاً مشمئزکننده-بچگانه ومافيايي بود و واژه تاسف وتنفر ازچنين رفتاري کمترين واکنش هرفرد آزاده اي مي باشد.متاسفانه اين گونه رفتارو اين گونه پرونده سازي ها ازقديم درطيفي ازاصول گرايان مدعي ارزش هاودينمداري رواج داشته و دارد. امثال قاضي مرتضوي که درمتن کل جاروجنجال هاقراردارد - حسين شريعتمداري-حسين صفارهرندي-مصطفي پورمحمدي-کوثري-ترقي-حسينيان -کوچک زاده و..درگذشته وحال ازاين گونه اقدامات برعليه اصلاح طلبان ودگرانديشان زياد داشته اند.قتل هاي زنجيره اي وبرنامه چراغ فقط مشتي ازخرواراست. اينگونه رفتارهاي غيراخلاقي ازمدعيان دين وارزش ها ،کمترين تبعات آن بيزاري وفراري دادن جوانان ازدين واخلاق وارزش هاي اسلامي مي باشد. والسلام.شخص قاضي مرتضوي فرجام ونتيجه اعمال غيرانساني وبلندپروازي هاي خودرادرهمين دنيا ديد بقيه درنوبتند.
    پاسخ

    سلام. اقدامات برخي اصلاح‌طلبان و برخي اصولگرايان در اين عرصه، تفاوت فاحشي ندارد. ممنون از نکات خوبي که نوشتيد.
    + احمدي 
    http://www.kaleme.com/1391/11/16/klm-132080/
    پاسخ

    سلام. فيلتره عزيز.
    + احمدي 
    بنده نميدانم سوال من چه ربطي به ميرحسين و کروبي داشت؟ بنده سوالم دقيقا در مورد کلمه بصيرت بود! تعريفش کنيد برام.
    پاسخ

    سلام. يک بار ديگر حاشيه يادداشت‌تان را بخوانيد. دقيقاً پاسخ به سؤال شما بود.
    + يك ايراني 

    نقش رئيس جمهور به هسچ وجه ناديده گرفته نمي شود. قطعا مقصر اصلي ايشان است. صحبت اين است که ايشان که حرف آقا را گوش نمي دهد و آقا طبق نقل خودتان در عبارتي اظهر از حکم، اختلاف را خيانت انگاشته اند چرا بايد تنور را داغ کرد؟به قيمت جلوگيري از ديکتاتوري حکم ولي فقيه زير پا گذاشته مي شود. چرا؟اساسا چرا آقا سوال از رييس جمهور را لغو کرد. براي تطهير احمدي نژاد يا مصالح ديگر.

    ضمنا اين حرفتان هم منطقي و اخلاقي نيست که ديگران که ايشان را سر کار آوردند بايد پاسخگو باشند. خوب وقت راي دادن مطابق ملاکهايي يا حداقل انتخاب بد از ميان بد و بدتر به ايشان راي داده اند. حالا که نبايد هي شماتت کنيد و سرکوفت بزنيد.

    پاسخ

    سلام. سؤال از رئيس جمهور تفاوت اساسي با استيضاح .وزير دارد. منظورم از ديگران، کساني نيست که به او رأي دادند؛ بلکه منظورم کساني است که با تعريف‌هاي غلوآميز اين آقا را باد کردند؛ گرچه بسياري از همانهايي که تعريف‌هاي غلوآميز از ايشان داشتند در صف مخالفان بسياري از عملکردهاي ايشان هستند، اما من معتقدم که اين افراد بايد امروزه اين مخالفت را علني کنند چنان که در تعريف مبالغه کردند.
    در فتنه 88 مهدي کروبي و ميرحسين موسوي مردود شدند و اندکي بعد از آن محمود احمدي نژاد ،
    واي بر جامعه ما و علماي آن که در انتخابات سال 88 علايق سياسي بر راي مردم تاثير داشت نه شعور و بصيرت
    اميدوارم که تنها نامزد آن دوران که هنوز مردود نشده است ( با تمام ارادتي که به ايشان دارم) سقوط نکند که در اين وادي تجديدي جاي ندارد.

    خطاب به دوست عزيزي که راجع به رهبر سخني فرموده بودند:
    رهبري در سخنان خود عرضه داشتند که نظر من به نظر آقاي احمدي نژاد نزديک تر است نه اينکه نظرم با نظر ايشان يکي است و اين مطلب در باب مورد خاصي بود در ضمن در آن دوران بين بد و بدتر شايد به بد رجوع کرده باشند
    پاسخ

    سلام. در بخش اول با شما هم‌دعا و هم‌اميدم. در بخش دوم ضمن اعلام موافقت، شما را نيز به يادداشتي ارجاع مي‌دهم که در حاشيه نظر همان آقا يا خانم نوشته‌ام. ممنون
    + ميثم 
    جناب احمدي! اي کاش مي فهميديد که بصيرت يعني لحظه را دريافتن و تشخيص اصول از فروع و فدا نکردن اصول براي فروع.
    آن زمان بهترين کار همين بود چون رأي آوردن ميرحسين موسوي اساس انقلاب را متزلزل مي کرد و احمدي نژاد در آن شرايط تنها کسي بود که مي توانست جلوي او بايستد و از ميدان بيرونش کند.
    نمي دانم شما اينها را مي فهميد يا حب و بغض شخصي رأيتان را ثابت نگه مي دارد حتي اگر اشتباه باشد.

    پاسخ

    سلام. ممنون
    + احمدي 
    اگر به نظرات چند يادداشت قبل مراجعه کنيد، گفته بودم که منتظر باشيد تا آقاي احمدي نژاد فضا را متشنج کند. حالا هم ميگم اين تازه اولشه.
    راستي يه سوال دارم "بصيرت رهبري عزيز" اون موقع که گفتن نظر من به نظر ايشون (دکتر احمدي نژاد) نزديکتره نمرش چنده؟ به نظرتون بصيرت يعني چي؟ و اصلا چرا چند وقتيه اين کلمه زيبا و پرکاربرد سابق از فرهنگ لغت رسانه ها و مسئولين حذف شده؟

    پاسخ

    سلام. جناب احمدي! اگر آقاي احمدي‌نژاد پس از سه سال و نيم از رياست جمهوري فضا را متشنج کرده، آن آقايان که رئيس جمهور نشده فضا را متشنج کردند! يعني آقاي احمدي‌نژاد هنوز استارت نزده بود، آنها موتور سوزاندند! در بخش بصيرت، عرض مي‌کنم يادداشتي يکي از خوانندگان نوشته که صحيح است. نکته ديگر آن که بصيرت رهبري در اين بود که قبل از آغاز حرکت دشمن، هدف و ابزار و روشهاي دشمن را شناسايي و اعلام کرد؛ مقايسه بکنيد با کساني که در زمين دشمن و با نقشه دشمن در حال بازي‌اند، اما همچنان خود را دلسوز نظام و احتمالاً انقلابي مي‌دانند! جناي احمدي! هنر بصيرت آن بود که قبل از ورود دشمن، دروازه‌ها را ببنديم؛‌نه اين که دشمن را با سلام و صلوات بياوريم و با او عکس يادگاري بگيريم و آن گاه التماس کنيم که از خاک ما بيرون برود. جناب آقاي احمدي! کسي دشمن را مي‌شناسد که منافع انقلاب، اصل بنيادينش باشد،‌نه اين که خودخواهي و رياست‌طلبي کر و کورش کرده باشد. ممنون
    + شاكر 

    در راستاي بصيرت بخشي،شعار 22 بهمن:

    پـــــــــرايـــــــد رسيـــــــد بــــــــه زانـتـيـــــــــــا

    مـــهــــــدي بـــيــــــا مــــــهــــــــدي بـــيــــــــا

    پاسخ

    سلام. تشکر از ذهن خلاق و شعار فانتزي شما!
    + صدرا 
    برادر شاکر
    شما بي زحمت جو گير نشيد. فضاحت ديروز مجلس هيچ چيز از جرم و جنايت و خيانت سران فتنه کم نميکنه.
    پاسخ

    سلام. همين طور است.
    + شاكر 
    "از قضا سرکنگبين صفرا فزود"
    خدا را شکر که هروز داره حقانيت ميرحسين عزيز بيش از بيش ثابت ميشه. رهبر عزيز و بزرگوار خواهش مي کنم به حبس اين عزيزان پايان دهيد . و نامه ي سردار علايي را بار ديگر بخوانيد.
    پاسخ

    سلام. به نظرم هيچ ربطي به حقانيت ميرحسين موسوي ندارد. مير حسين تا قبل از اعلام نتايج قبال قبول بود ولو تمايلات سياسي‌اش را قبول نداشته و ندارم. بعد از انتخابات که ديگر، تمام. عزيزاني که عزيزاني را به کشتن دادند، ممکن است براي شما عزيز باشند؛ اما ....
    + ارش 


    اظهار نظر سردار قلم(حسين شريعتمداري):

    شواهدي در دست است که نشان مي دهد واقعه تلخ و ناگوار و خيانت آميز ديروز، توطئه مشترک "اصحاب فتنه" و "حلقه انحرافي" بوده است.!.

    پاسخ

    سلام. جل الخالق!
    سلام
    لطفا با درج بنر در وبلاگ يا سايت خود اطلاع رساني بفرماييد.
    http://mobinardakan.persiangig.com/image/noor2.jpg

    با تشکر
    شعبانعلي قانعي اردکاني
    پاسخ

    سلام. چشم.
    + ارش 

    «بنده مي‌خواهم بگويم يکي ازمشکلاتي که درکشور ما الان هست شبيه همين روشي است که الان دراين صحنه با آن روبه‌رو هستيم. مثل پرونده سازي... يکي از دلايل اين مشکلاتي ...که دولت فعلي پيدا کرده همين نوع رفتارهاست... بنده معتقدم که اسبتداد صغير به دليل پشت کردن به قانون پيش آمده است... بنده نمي‌خواهم بگويم که ايشان خداي ناخواسته مي‌خواهد خودش ديکتاتور باشد ولي فرض بکنيد که هشت سال يک دولتي بيايد و اين قانون را رد بکند و بگويد خوشم نمي‌آيد. آن يکي را دوست ندارم. آن يکي به نفع کشور نيست. آن يکي اختيارات مرا محدود مي‌کند. خوب درآن صورت چي درکشور باقي ماند، اگر همه مردم کرخت بشوند وعادت کنند که براي مدت هشت سال قانون اجرا نشود.
    "مناظره ميرحسين موسوي و محمود احمدي نژاد سال 1388"
    پاسخ

    سلام. آقاي مير حسين موسوي حرف خوبي زده‌اند؛ همچنان که آقاي احمدي‌نژاد حرفهاي خوبي زدند. ملاک،‌ عرصه عمل است که هر دو،‌ يکي زودتر و ديگري ديرتر مردود شدند.
    بنده هم به آن نکته احترام مي گذارم...
    پاسخ

    سلام. بسيار خوب. به خير گذشت!
    همه مطالب را قبول دارم ولي استيضاح هم بر خلاف مصلحت بود. فقط يک طرف را ديده ايد. قرار شد ماه هاي پاياني به استيضاح پرداخته نشود.
    اعتقاد دارم که اگر سخنان احمدي نژاد نبود "شايد" مجلس رأي به استيضاح نمي داد و اين يعني حب و بغض هاي شخصي و نه انجام وظيفه.
    تکرار مي کنم: توجيه کننده فضاحت ديروز نيستم.
    پاسخ

    سلام. نظرم را نوشتم؛ به نظر شما هم احترام مي‌گذارم. پيشنهاد مي‌کنم نکته‌اي که ذيل اولين نظر اين يادداشت نوشتم، مطالعه فرماييد.
       1   2      >