• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : يک زيبايي در ميان آن همه زشتي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 17 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + مرتضي عابدي اردكاني 


    سلام و هزار افسوس که انگار مرگ فقط و فقط براي همسايه است .

    يادمان نرفته است که در آن شب مناظره وقتي حرمتهايي که هنوز هم خيلي ها مست از هتکش هستند شکسته شد همين آقاي علي لاريجاني کجا بود که فرياد برآورد:

    رئيس مجلس در ادامه با اشاره به حديثي از رسول اکرم (ص) گفت: از ايشان نقل است که خداوند فرموده: "اگر کسي به مسلماني اتهامي بزند بايد خودش را براي جنگ با من آماده کند" اميدواريم خداوند همه ما را هدايت کند و عدالت تنها به لفظ نباشد.

    عزيز دل برادر:

    اکنون که لقمه گلو گير شده است و به فرموده حضرتعالي لحظه شماري مي کنيد ، کاش دوستاني هم بودند که در آن فتنه ، سران را درست تشخيص مي دادند.

    قصدم تطهير برخي نيست اتقافا برعکس قصد ..... دارم .

    عزت مستدام

    پاسخ

    سلام. جناب عابدي عزيز. 1. اتفاقاً آقاي لاريجاني به مباحثي که در مناظره شد، اعتراض داشت که مورد تخريب برخي از تندروهاي اصولگرا قرار گرفت. اوج اين تندروي‌ها عليه ايشان در انتخابات مجلس در قم بود که البته مردم پاسخ اين افراط را دادند. 2. در مورد بخش دوم با شما موافقم. کساني که در دفاع يا نقد طرف مقابل افراط کردند، اکنون نيز بايد پاسخگوي عمل‌شان باشند. عزت و سلامت مستدام.
    + يك ايراني 
    متاسفانه هيچ اشاره اي به کار نادرست مجلس در اين استيضاح نکرده ايد. واقعا در اين شرائط که چند ماه بيشتر به اتمام رياست جمهوري نمانده استضاح عاقلانه است؟کدام مشکل را حل مي کند؟آيا آنها احتمال نمي دادند احمدي نژاد حرفهاي انچناني بزند؟الان با گذاشتن سرپرست و بعد يکي دو ماه وزير مشکل مرتضوي حل شد يا حل مي شود؟آيا مجلسيان عزيز زمينه اختلاف را به وجود نياوردند؟بويژه که به تدبير آقا جلسات خوبي بين دولت و مجلس در حال شکل گيري و به وجود آمدن تفاهمات خوبي يود.
    پاسخ

    سلام. به نظر شما به خاطر ترس از حرف‌هاي ناعاقلانه رئيس جمهور، مجلس بايد از وظيفه‌اش کوتاه بيايد؟! آيا اين گام اول ديکتاتوري نيست؟! نقش رئيس جمهور در زمينه‌سازي اين استيضاح با عملکرد بچه‌گانه در قضيه جناب مرتضوي را هم نديده مي‌گيريد؟!
     <      1   2