• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : يک زيبايي در ميان آن همه زشتي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 17 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    اگر به نظرات چند يادداشت قبل مراجعه کنيد، گفته بودم که منتظر باشيد تا آقاي احمدي نژاد فضا را متشنج کند. حالا هم ميگم اين تازه اولشه.
    راستي يه سوال دارم "بصيرت رهبري عزيز" اون موقع که گفتن نظر من به نظر ايشون (دکتر احمدي نژاد) نزديکتره نمرش چنده؟ به نظرتون بصيرت يعني چي؟ و اصلا چرا چند وقتيه اين کلمه زيبا و پرکاربرد سابق از فرهنگ لغت رسانه ها و مسئولين حذف شده؟

    پاسخ

    سلام. جناب احمدي! اگر آقاي احمدي‌نژاد پس از سه سال و نيم از رياست جمهوري فضا را متشنج کرده، آن آقايان که رئيس جمهور نشده فضا را متشنج کردند! يعني آقاي احمدي‌نژاد هنوز استارت نزده بود، آنها موتور سوزاندند! در بخش بصيرت، عرض مي‌کنم يادداشتي يکي از خوانندگان نوشته که صحيح است. نکته ديگر آن که بصيرت رهبري در اين بود که قبل از آغاز حرکت دشمن، هدف و ابزار و روشهاي دشمن را شناسايي و اعلام کرد؛ مقايسه بکنيد با کساني که در زمين دشمن و با نقشه دشمن در حال بازي‌اند، اما همچنان خود را دلسوز نظام و احتمالاً انقلابي مي‌دانند! جناي احمدي! هنر بصيرت آن بود که قبل از ورود دشمن، دروازه‌ها را ببنديم؛‌نه اين که دشمن را با سلام و صلوات بياوريم و با او عکس يادگاري بگيريم و آن گاه التماس کنيم که از خاک ما بيرون برود. جناب آقاي احمدي! کسي دشمن را مي‌شناسد که منافع انقلاب، اصل بنيادينش باشد،‌نه اين که خودخواهي و رياست‌طلبي کر و کورش کرده باشد. ممنون