• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : از افراط تا تفريط
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داش 
    من متاسفم براي جناب احمدي که به خاطر افرادي مثل کروبي که آبروي اسلام را بردند حاضر است آبروي نظام را ببرد تا ثابت کند که اينان بي گناهند
    + احمدي 
    چطوره که براي بقيه دوستان فيلم دادگاهشون رو تلويزيون نشون ميده (ريز اظهارات و ... ) ولي براي اين دونفر بنده بايد از مسئولين قضايي باشم تا حکمشون رو ببينم. سياست يک بام و دو هوا همينه ديگه. نه؟
    + داش 
    اما در 1200سال اخير که شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) بوده اند منحرف نشده اند همشهري عزيز انحراف منحرفان را به پاي حوزه نگذاريم
    پاسخ

    سلام. بايد پذيرفت که به فرموده امام معصوم عليه السلام: اذا فسد العالِم فسد العالَم.
    + همشهري 

    من تنها شما را به يک واگويه خطرناک دعوت مي کنم

    در صد سال اخير همه جريان هاي انحرافي شيعه و زاد و ولد فرق انحرافي ريشه در حوزه داشته است.

    بهائيت

    بابيت

    حجتيه

    فرقان

    و....

    خواهشا سوزني هم به خود بزنيد

    پاسخ

    سلام. اتفاقا همه‌اش سوزن به خود بود. ممنون از تذکر.
    + حقيقت 
    کروبي چچيه که دگه طرفدارش باشه
    پاسخ

    سلام ممنون از حضور. با ادبيات سياسي شما موافق نيستم.
    + احمدي 
    ضمنا در مورد مسئله حصر آقايان کروبي و ميرحسين مي شود بفرماييد کدام قاضي و بنابر کدام ماده قانوني براي پيشگيري از جرم قرار حصر خانگي صادر کرده؟؟؟ ما که حکم قضايي نديديم.
    پاسخ

    سلام برادر. اگر از مقامات سياسي يا قضايي کشور هستيد انتظار ديدن حکم داشته باشيد.
    + احمدي 

    موضوعات جامعه همه به هم پيوسته است و چه جالب هميشه اشتباهات در حق منتقدين صورت ميگيرد. يکبار قوه قضاييه نيامد اشتباهي!!! يه اصولگرا يا وابسته به جريان حاکميت را اشتباهي !!! محاکمه کند. يا تصوير محاکمه اش را از تلويزيون پخش کند.
    پاسخ

    سلام. ادعاي محاکمه اشتباهي نشد. عرض کردم پخش دادگاه غير قانوني بود. مگر کرباسچي در متن حاکميت نبود. مگر بزرگترين حامي‌اش رئيس جمهور وقت نبود؟ اين که شما آقاي هاشمي سال 68 تا 76 را در رديف اصلاح‌طلبان بياوريد عجيب است.

    سلام عيد تون مبارک

    فکر مي کنم بايد اون زماني که بنده بخاطر گرفتاريهاي خانوادگي از حوزه بيرون اومدم و توفيق سربازي امام زمان از من سلب شد رو يادتون باشه ؛يادم نميره تا حدود 2ماه بعد از خروج از حوزه چنديدن بار از قم با من تماس گرفته شد و علت خروجم از حوزه را مي پرسيدند اولش فکر مي کردم از حوزه اس ولي بعد فهميدم که با حوزه مشکل دارند و دنبال اين هستند که من رو به گروههاي التقاطي مثل حجتيه پيوند بزنند حتي بعد از گذشت حدود 6 ماه که با بي محلي من مواجه شدند تماس گرفتند و تهديد کردند بعد از اينکه خدا رو شکر دانشگاه قبول شدم و رفتم زاهدان دست از سرم برداشتند .

    داستان جوادي که نقل کرديد من رو به ياد کابوس اون روزها انداخت برزخ خيلي بدي بود ....يا هادي اهدناالصراط المستقيم

    + داش 
    جناب احمدي همين سخنان خود شما نقض حرفهاي شما را ثابت ميکند مگر کسي باشما کاردارد مگر يکي از سران فتنه که هوشيارانه تر از بقيه عملکرده آزاد نيست
    + احمدي 
    فرموديد: "اولا كسي او را مجبور به رفتن نكرد تا فشارهاي متعددي تحمل كند. ثانيا راه بازگشت برايش باز بوده و هست. چه كسي اعلام كرده كه ورودش به كشور ممنوع است؟ بله اگر انتظار دارد مثل قهرمان ملي از او استقبال شود، انتظار بيجايي است.اگر جرمي مرتكب شده بر اساس قوانين محاكمه مي‏شود."
    ميشه بفرماييد بر اساس کدام قانون جناب ميرحسين موسوي و کروبي در حصر خانگي به سر ميبرند؟
    ميشه معني اين تناقض رو بفرماييد:
    الف- متهم تا وقتي که دادگاه حکم نهايي رو صادر نکرده متهم است نه مجرم. بر همين اساس است که هيچکس حق بازي با آبروي متهم را ندارد چرا که ممکن است دادگاه او را تبرئه کند.
    ب- متهمان وقايع بعد از انتخابات دادگاهشان از طريق بخشهاي خبري و پخش زنده و ... پوشش داده ميشد با همان لباس زندان تحقيرآميز. يعني صدا و سيما و روزنامه هاي اصولگرا از حکم دادگاه خبر داشتند؟
    اگر نداشتند از چه رو با آبروي افراد بازي کردند؟
    ج- بالفرض رويه ذکر شده در بند ب درست باشد. چرا دادگاه فساد 3000 ميلياردي وبيمه ايران پوشش اونجوري داده نميشه؟ و ما هر روز با عکسهاي شطرنجي شده و آقاي الف-ج و آقاي م- چ و ... سرمون گرمه؟

    پاسخ

    سلام. اول اين كه بر فرض چشم و گوشمان را ببنديم و بگوييم تا حالا جرمي مرتكب نشده‏اند. يكي از وظايف مصرح قوه قضائيه و دولت پيشگيري از وقوع جرم است. به همين دليل حمل چاقو هم ممنوع است ولو جرمي اتفاق نيفتد. و به همين دليل آقايان كروبي و موسوي در حصرند.دوم. كار روزنامه‏ها و صدا و سيما در زمان كرباسچي و متهمان فتنه غلط بود. الان هم كه برخي اسامي را رمزگشايي مي‏كنند غلط است. قوه قضائيه پس از مدتي جلوي اين كار اشتباه را گرفت.سوم. اين كه خوب است يك موضوع را ادامه دهيم و موضوعات متعدد را در فرصتهاي متعدد به طور مستقل بحث كنيم. ممنونم.
    + احمدي 
    معنيش اينست که خانم داودي مهاجر در غربت سه سال همه گونه فشار اقتصادي و سياسي را تحمل کرد اما وقتي نه راه بازگشت به ميهن داشت (که اصلا به خاطر تنگ نظري ها مجبور به ترک آن شد) نه آنجا نتوانست که مستقل ادامه زندگي دهد ناچار به دام آن برنامه سازان کذايي افتاد. به نظر من کيهان نويسان و عاملين امنيتي که تنگ نظرانه امثال اکبرين و داودي مهاجر را به آن ورطه فرستادند در گناهانشان شريکند ...
    پاسخ

    سلام. اولا كسي او را مجبور به رفتن نكرد تا فشارهاي متعددي تحمل كند. ثانيا راه بازگشت برايش باز بوده و هست. چه كسي اعلام كرده كه ورودش به كشور ممنوع است؟ بله اگر انتظار دارد مثل قهرمان ملي از او استقبال شود، انتظار بيجايي است. اگر جرمي مرتكب شده بر اساس قوانين محاكمه مي‏شود. اما باز هم معني ناچار به دام فلاني‏ها افتاد، جمله عجيبي است. يعني همه در جرمش شريكند و خودش هيچ تقصيري ندارد؟! آيا نمي‏توانست در همانجا كارگري كند و مثل خيليهاي ديگر زندگي كند؟! چرا مي‏گوييد مجبور به كشف حجاب شده؟! چرا برخي ديگر از آنهايي كه آنجا هستند مجبور نشده‏اند؟! چرا خودش را مجبور نكرد در اينجا بماند و به زعم خودش هزينه مبارزه را بپردازد اما حاضر شد در آنجا به خيال خودش با كشف حجابش در مسير مبارزه گام بردارد؟! قبول كنيم كه شجاعت مبارزه و ايمان به هدف در هيچ شرايطي با كشف حجاب نمي‏سازد.
    + کوشکنويي 
    يکي ذره غم نموخورم که اين گمراهه ولي از خدا مخوام هدايتش کنه
    + کوشکنويي 
    نظرات مشعشع ايشان را در کانال بي بي سي فارسي مي بينم والبته خوشحالم که چنين فردي مروج اصلاحات است
    پاسخ

    سلام. اما خداوند به پيامبر مي‏فرمايد: لعلك باخع نفسك الا يكونوا مؤمنين (سوره شعراء ‏آيه 3).
    + احمدي 
    محمد جواد اکبرين را از نزديک ميشناسم در همان دوراني که عاشق سعيد قاسمي بود به خوابگاه ما در دانشگاه مي آمد صوت خوشي داشت به خصوص ادعيه را با متانت خاصي ميخواند (اصلا هوچي بازي نميکرد) در دوران زندانش و دوران گذارش و حالا که رفته لبنان از طريق فيسبوک باهاش ارتباط داشتم. مقاله اي که ذکر کرديد شرح حالات رو درست نوشته اما تو ريشه يابي علت قضيه به نظرم اشتباه کرده. جناب پورروستايي دافعه اين حکومت از جاذبش بيشتر شده. همين داستان براي افشاري، فريبا داوودي مهاجر و ... پيش آمد. اکبرين اشتباه کرد (چهار تا مقاله انتقادي رو اگه بشه اسمش رو اشتباه گذاشت) به جاي اينکه بدنه حوزه باهاش برخورد جذبي داشته باشه سريعا به دادگاه ويژه فرستادش و ...
    فريبا داودي مهاجر که خبر کشف حجابش رو کيهان و سايتهاي اصولگرا با خوشحالي و آب و تاب تعريف کردن تا چماقي بشه تو سر اصلاح طلبان، آيا ميشناسيد؟ آيا هيچکس پرسيد اين زن وقتي از کشور خودش رونده شد (از ترس برخوردهاي آنچناني و امنيتي آقايان) چرا تا سه سال حجابش رو حفظ کرد اما دست آخر مجبور به کشف حجاب شد؟
    پاسخ

    سلام. هر چه فکر مي‌کنم معني کشف اجباري حجاب در يک برنامه تلويزيوني را نمي‌فهمم. البته در اين يادداشت بنده بر اين نکته تأکيد دارم که افراط از هر طرفي باشد تفريط را هم به دنبال دارد. چه در يک نظام و حکومت باشد و چه در افراد. برخوردهاي برخي حوزويان با انديشه مخالف و همچنين برخورد برخي سياسيون با انديشه مخالف اشتباهات فاحشي داشته و دارد. جبران اشتباه با اشتباه هم غلط است.
    + احمدي 
    سلام. نظرتان چيست؟
    http://www.tabnak.ir/fa/news/251543/%D8%B4%DB%8C%D9%88%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF
    پاسخ

    سلام. از مواردي است که قضات مي‌توانند و بايد با توجه به جنبه عمومي جرم، مجرم را مجازات کنند حتي اگر همه شاکيان رضايت داده باشند.