• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : از افراط تا تفريط
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    فرموديد: "اولا كسي او را مجبور به رفتن نكرد تا فشارهاي متعددي تحمل كند. ثانيا راه بازگشت برايش باز بوده و هست. چه كسي اعلام كرده كه ورودش به كشور ممنوع است؟ بله اگر انتظار دارد مثل قهرمان ملي از او استقبال شود، انتظار بيجايي است.اگر جرمي مرتكب شده بر اساس قوانين محاكمه مي‏شود."
    ميشه بفرماييد بر اساس کدام قانون جناب ميرحسين موسوي و کروبي در حصر خانگي به سر ميبرند؟
    ميشه معني اين تناقض رو بفرماييد:
    الف- متهم تا وقتي که دادگاه حکم نهايي رو صادر نکرده متهم است نه مجرم. بر همين اساس است که هيچکس حق بازي با آبروي متهم را ندارد چرا که ممکن است دادگاه او را تبرئه کند.
    ب- متهمان وقايع بعد از انتخابات دادگاهشان از طريق بخشهاي خبري و پخش زنده و ... پوشش داده ميشد با همان لباس زندان تحقيرآميز. يعني صدا و سيما و روزنامه هاي اصولگرا از حکم دادگاه خبر داشتند؟
    اگر نداشتند از چه رو با آبروي افراد بازي کردند؟
    ج- بالفرض رويه ذکر شده در بند ب درست باشد. چرا دادگاه فساد 3000 ميلياردي وبيمه ايران پوشش اونجوري داده نميشه؟ و ما هر روز با عکسهاي شطرنجي شده و آقاي الف-ج و آقاي م- چ و ... سرمون گرمه؟

    پاسخ

    سلام. اول اين كه بر فرض چشم و گوشمان را ببنديم و بگوييم تا حالا جرمي مرتكب نشده‏اند. يكي از وظايف مصرح قوه قضائيه و دولت پيشگيري از وقوع جرم است. به همين دليل حمل چاقو هم ممنوع است ولو جرمي اتفاق نيفتد. و به همين دليل آقايان كروبي و موسوي در حصرند.دوم. كار روزنامه‏ها و صدا و سيما در زمان كرباسچي و متهمان فتنه غلط بود. الان هم كه برخي اسامي را رمزگشايي مي‏كنند غلط است. قوه قضائيه پس از مدتي جلوي اين كار اشتباه را گرفت.سوم. اين كه خوب است يك موضوع را ادامه دهيم و موضوعات متعدد را در فرصتهاي متعدد به طور مستقل بحث كنيم. ممنونم.