• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : از افراط تا تفريط
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    محمد جواد اکبرين را از نزديک ميشناسم در همان دوراني که عاشق سعيد قاسمي بود به خوابگاه ما در دانشگاه مي آمد صوت خوشي داشت به خصوص ادعيه را با متانت خاصي ميخواند (اصلا هوچي بازي نميکرد) در دوران زندانش و دوران گذارش و حالا که رفته لبنان از طريق فيسبوک باهاش ارتباط داشتم. مقاله اي که ذکر کرديد شرح حالات رو درست نوشته اما تو ريشه يابي علت قضيه به نظرم اشتباه کرده. جناب پورروستايي دافعه اين حکومت از جاذبش بيشتر شده. همين داستان براي افشاري، فريبا داوودي مهاجر و ... پيش آمد. اکبرين اشتباه کرد (چهار تا مقاله انتقادي رو اگه بشه اسمش رو اشتباه گذاشت) به جاي اينکه بدنه حوزه باهاش برخورد جذبي داشته باشه سريعا به دادگاه ويژه فرستادش و ...
    فريبا داودي مهاجر که خبر کشف حجابش رو کيهان و سايتهاي اصولگرا با خوشحالي و آب و تاب تعريف کردن تا چماقي بشه تو سر اصلاح طلبان، آيا ميشناسيد؟ آيا هيچکس پرسيد اين زن وقتي از کشور خودش رونده شد (از ترس برخوردهاي آنچناني و امنيتي آقايان) چرا تا سه سال حجابش رو حفظ کرد اما دست آخر مجبور به کشف حجاب شد؟
    پاسخ

    سلام. هر چه فکر مي‌کنم معني کشف اجباري حجاب در يک برنامه تلويزيوني را نمي‌فهمم. البته در اين يادداشت بنده بر اين نکته تأکيد دارم که افراط از هر طرفي باشد تفريط را هم به دنبال دارد. چه در يک نظام و حکومت باشد و چه در افراد. برخوردهاي برخي حوزويان با انديشه مخالف و همچنين برخورد برخي سياسيون با انديشه مخالف اشتباهات فاحشي داشته و دارد. جبران اشتباه با اشتباه هم غلط است.