• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : کشف يا توبه؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + zahra 
    سلام نمي دانم چرا دوست داريم ديگران را تحريک کنيم که نسبت به حق موضع بگيرند!
    پاسخ

    سلام. شايد ذات تبيين حق چنين خاصيتي داشته باشد!
    سلام
    مثل اين كه بعضي ها يادشان رفته كه مي گفتند حتي مي توان از خدا هم انتقاد كرد و ... وليكن الان كه نه حتي در گذشته هم نمي شد از آنها كه نه حتي از اطرافيانشان هم انتقاد كرد و اگر اين كار را مي كردي آدمي بودي (شايد هم آدم حسابت نمي كردند ) ضد آزادي كوته بين و هزار برچسب ديگر برايت مي ساختند تا تخريبت كنند
    ما يه بار نقدي نوشتيم آقايان قهر و سكوت كردند و بعدش هم وبلاگ تعطيل و ....
    به نظر بنده تنها راه اينه كه فقط در حد حرف ازشان توقع داشته باشين كه سخن پروران خوبيند
    به قولي توقع بي جا مانع كسب است
    پس گير ندهيد
    يا حق
    پاسخ

    سلام. ياحق. اما وبلاگ را هم نمي‌بنديم. مدارا و مراعات تا کي؟! خوبي که از حد بگذرد، نادان گمان بد کند!
    + اردکاني 

    آقاي پيري عزيز کافي است يا هنوز هم لينک و مطلب اضافه کنم

    اين مطالبي که اينجا نگاشتم در پاسخ به اظهارات و درخواست شما بود ، زياد هم کار سختي نيست ارائه اين همه مطلب و مستند

    کافيست گوگل را باز کنيد و جمله ( کليپ دست دادن خاتمي با دختران ايتاليايي ) را سرچ بفرماييد خيلي بهتر از اينها مستند جلويت مي ريزد. چه چيزي را مي خواهيد کتمان کنيد.

    دم خروس را که از هر طرف بيرون زده ...

    يا شکم با لا آمده از رابطه نا مشروع سيميني که از شوق جداييش از فرهاد گوش فلک را ککر کرديد...

    + اردکاني 

    دست دادن خاتمي با دختران ايتاليايي

    http://drahmadinezhad.blogfa.com/post-234.aspx

    + اردکاني 

    صدها شاهد عليه آنچه خاتمي تکذيب کرد

    «مارکو اوريولس» استاد جامعه شناسي دانشگاه «اودينه» ايتاليا در مصاحبه با راديو فردا ضمن تقدير از سخنراني آقاي خاتمي در اين شهر و انتقاد شديد از مديرمسئول کيهان که چرا پشت صحنه اين نشست ها را به نئومحافظه کاران آمريکايي و سازمان «سيا» نسبت داده است بر اهميت اين نشست و نقش آن در نزديکي تمدن ها تاکيد ورزيد.


    اوريولس که با دوربين خود فيلم مستندي از اين مراسم تهيه کرده است از اين که آقاي خاتمي اين فيلم را مونتاژشده و غيرواقعي اعلام کرده است ابراز تعجب کرده و گفت: «هدف من از تهيه اين فيلم، ارائه گزارش مستندي درباره اهميت آغاز گفت وگو ميان فرهنگ ها و به ويژه ميان شرق و غرب بود، گفت وگويي بسيار جالب و در عين حال بسيار مهم ولي با توجه به پي آمدهاي انتشار اين فيلم به اين نتيجه رسيدم که در شرايط کنوني اين چنين گفت وگويي نمي تواند به خاطر حساسيت هاي موجود به نتيجه برسد. جنجالي که اين فيلم آفريد بايد ما را وادار به تامل در رابطه با اين گفت وگوها کند.»

    اين استاد جامعه شناسي که از اتهام مونتاژ بودن فيلم مستند خود دچار حيرت شده است مي گويد «متاسفم که بايد اين اتهام -مونتاژ بودن فيلم- را رد کنم، صدها نفر که در اودينه براي شرکت در سخنراني خاتمي جمع شده بودند مي توانند در رابطه با آنچه در فيلم ديده مي شود شهادت بدهند.»

    صرفنظر از اين که فيلم مصافحه آقاي خاتمي با زنان و دختران ايتاليايي با چه هدفي منتشر شده است، اظهارات اين استاد دانشگاه اودينه که اتهام غيرواقعي بودن فيلم را اهانت به خود تلقي کرده است قابل توجه مي باشد.
    + اردکاني 
    حيايي خاتمي دراومد و بوش دنيا رو گرفت....
    4 تير 1386



    آدرس عکس: http://i7.tinypic.com/4lj5g94.gif

    انتشار فيلم همنشيني خاتمي با يک دختر گزارش‌گر




    انتشار بخش دوم از تصاوير مربوط به سفر خاتمي به ايتاليا که طي آن تصاوير زننده‌اي از همنشيني خبري وي با يک زن ايتاليايي نمايش داده شده است، بي‌صبرانه درانتظار تکذيبيه‌ي جديد و چندپهلوي بنياد باران، تأييد و تکذيب آشفته صادق خرازي، تئوريزه کردن به منظور عاري از اشکال نشان‌دادن اين‌گونه همنشيني‌ها از سوي فاضل ميبدي و سرانجام مظلوم‌نمايي جناب خاتمي و متهم کردن ديگران مي‌باشد

    در اين فيلم 5/7 دقيقه‌اي، خاتمي به گونه‌اي زننده و بدون هيچ فاصله‌اي، دوشادوش يک دختر گزارشگر ايتاليايي نشسته و به پرسش‌هايي درباره طرح گفت‌وگوي تمدن‌ها و اصلاحات پاسخ مي‌دهد

    فيلم را از اين آدرس ببينيد

    پيش از اين، انتشار فيلم 5/6 دقيقه‌اي از خاتمي که به سفر وي به ايتاليا باز مي‌گشت و وي را درحال دست دادن با تعدادي زن و دختر ايتاليايي نشان مي‌داد، با تأخيري يک هفته‌اي، از سوي وي تکذيب شد. پس از آنکه تلاش گسترده دفتر خاتمي، صادق خرازي، ابطحي، فاضل ميبدي و روزنامه هم ميهن براي کاستن از قبح اين اقدام زشت يک ملبس به لباس روحانيت ناکام ماند، خاتمي شخصاً لب به سخن گشود و در جلسه بنياد باران، تأکيد کرد که با هيچ زني مصافحه نکرده است و تصاوير منتسب به وي واقعيت ندارد!

    خاتمي در حالي به تکذيب اين فيلم پرداخت که فيلمبردار ايتاليايي اين تصاوير،در آخرين پستي که بر روي وبلاگش منتشر کرد، نوشت که اين تصاوير را شخصا ضبط کرده و نه تنها در اين فيلم مونتاژي صورت نپذيرفته بلکه وي به زودي تصاوير جديدي از سفر خاتمي به کشورش و ملاقاتهاي ديگر وي در اين سفر را بر روي وب منتشر خواهد نمود.

    خاتمي به کمک چند روزنامه زنجيره اي در حرکتي هماهنگ، کوشيد از آب گل آلود انتشار اين تصاوير به نفع خود ماهي گرفته و با مظلوم نمايي، اين اقدام را تلاشي از سوي جريان مقابل که «چشم ديدن وي را ندارد» معرفي کند. اگرچه او بزرگوارانه! خاطرنشان مي‌سازد: «قدرتمندان و کساني که مي‌خواهند در قدرت بمانند، بدانند که من خطاب به خيلي‌ها اعلام کرده‌ام عطاي قدرت رسمي را به لقاي آن بخشيده‌ام تا قدرتمندان احساس نکنند مزاحمشان هستم... من جا را براي کسي تنگ نمي‌کنم اما انتظار داريم آنها نيز جا را براي ما تنگ نکنند. اجازه بدهند مردم انتخاب کنند. جاي هر کس را ملت تعيين مي‌کند، اما بايد امکان انتخاب نيز داشته باشد.»

    اظهارات متناقض اطرافيان خاتمي و سپس تکذيب وي درباره واقعي بودن تصاوير منتشره در حالي مطرح مي شود که مشخص نيست در صورت غيرواقعي بودن تصاوير، چرا تصاوير اصلي از سوي خاتمي منتشر نمي‌شود؟

    به هر ترتيب پس از انتشار اين تصاوير که گويا(!) منافي عفت و حياي يک مسلمان بوده و سر زدن آن از يک ملبس به لباس روحانيت سابقاً مسؤول در جمهوري اسلامي موجب تأسف شديد و مايه کسر آبرو در ميان مسلمانان جهان است، نه تنها انتظار توبه، به درگاه الهي و عذرخواهي از پيشگاه ملت ايران، توقعي بيهوده و عبث است بلکه پيش‌بيني مي‌شود، خاتمي و اطرافيان وي به همراه طيف گسترده روزنامه‌هاي زنجيره‌اي همراه، اين بار براي توجيه تصوير زننده همنشيني خاتمي با اين زن گزارش‌گر، وي را نفوذي اصولگرايان در ايتاليا معرفي نمايند http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1239


    دروغ خاتمي رو شد،

    فيلم دوربين دوم از دست دادن خاتمي
    در اين فيلم (http://youtube.com/watch?v=RxJOrprXg_Q) که از دست دادن خاتمي با زنان به وسيله دوربين دوم ضبط شده، مي‌شود دست دادن خاتمي با زن اول و دوم وحضور زن سوم را نيز مشاهده کرد که خود دليلي بر واقعي بودن فيلم است و ادعاي مونتاژ فيلم اول را منتفي مي‌کند.




    به گزارش انصارنيوز در اين فيلم که از دست دادن خاتمي با زنان به وسيله دوربين دوم ضبط شده، مي‌شود دست دادن خاتمي با زن اول و دوم وحضور زن سوم را نيز مشاهده کرد که خود دليلي بر واقعي بودن فيلم است و ادعاي مونتاژ فيلم اول را منتفي مي‌کند.


    http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1247
    + اردکاني 
    هادت خانم مائوريتزا(زن ايتاليايي که خاتمي با او دست داد) عليه دروغگويي خاتمي!



    آدرس عکس: http://i7.tinypic.com/4lj5g94.gif

    جهان نيوز: زني ايتاليايي که بر اساس يک فيلم منتشره در برخي سايت ها ، با سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق ايران دست داده است ، در مصاحبه اي چگونگي رو در رو شدن خود و دخترش با خاتمي و دست دادن با او را تشريح نمود و از اينکه اين اتفاق موجب ايجاد جنجال شده ابراز تاسف کرد. به گزارش سرويس بين الملل «جهان» خانم مائوريتزا 51 ساله و از فعالان صلح در مصاحبه با روزنامه کوريره دلاسرا تصريح مي کند که او با خاتمي دست داده و دخترش نيز که در کنارش بوده همين کار را کرده است. وي مي گويد: «من در قسمت خروجي منتظر ماندم تا وي نزديک شود ، سپس دستم را مودبانه و به طور عادي دراز کردم تا با او دست دهم. اين حرکتي عادي و مودبانه بود و من هرگز فکر نمي کردم که اين دست دادن بتواند عکس العملي اين چنين ايجاد کند. من هرگز نشنيده بودم که که طبق قوانين اسلامي تماس دست مردان با زنان ممنوع است.»


    به اون دختره بدجوري زل زده بود بي...حيا

    مائوريتزا مي افزايد:« من به کنفرانس خاتمي رفته بودم زيرا مي بينم که رئيس جمهور سابق ايران نقطه مهمي ارتباطي ميان دو جهان متفاوت است و از آنچه اتفاق افتاد متاسفم . فکر مي کنم که يک مسئله براي هيچ ايجاد شده باشد. يک مسئله مربوط به آنها که نمي خواهم وارد آن شوم.» گفتني است پس از انتشار فيلم دست دادن خاتمي با چهار زن ايتاليايي در برخي سايت هاي داخلي و خارجي، دفتر رئيس جمهور سابق چنين موضوعي را تکذيب کرد.

    منبع: http://jahannews.ir/pages/view.php?id=7372
    + اردکاني 

    شريف نيوز در 18 تير 86 نوشت :

    تصوير بردار صحنه دست دادن محمد خاتمي با زنان ايتاليايي که براي اولين باراين تصاوير را او در اينترنت منتشر كرده است، در وبلاگ شخصي خود به تشريح اين ماجرا پرداخته است.


    اين فرد ايتاليايي كه «اورما» نام دارد در وبلاگ خود نوشته است:
    «من در شهر اودين كه شهري كوچك در شمال شرقي ايتاليا است زندگي مي‌كنم. از قضا اين مكاني است كه حدود يك ماه پيش به صحنه دست دادن‌ها‌ي معروف آقاي خاتمي تبديل شد، اما در آن زمان هيچ كسي به اين موضوع توجه نكرد تا زماني كه توجه روزنامه‌ها‌ي ايران و مطبوعات جهان را به خود جلب كرد.

    در روز مورد نظر چندين فيلمبردار و عكاس روي آقاي خاتمي زوم كرده بودند. گزارشگران، سياستمداران، اشخاصي گمنام و چهار زن در صف بدرقه آقاي خاتمي حضور داشتند.
    همه حاضران در محل و حتي خود من كه چند سانتيمتر دورتر از آقاي خاتمي بودم حركات وي را مشاهده كرديم و از اين صحنه‌ها‌ فيلمبرداري شد.

    زماني كه ويدئوهاي خود را براي اولين بار تماشا كردم و تصميم گرفتم كه آن را بر روي يوتيوب (سايت اشتراك قطعات ويدئويي) قرار دهم از اين موضوع خبر داشتم كه اين يك نوع ريسك است اما فكر نمي‏كردم كه واكنش‌ها‌ تا به اين حد باشد.
    هم اكنون سخت در تلاشم همه فيلم‌ها‌يي كه در جريان ديدار خاتمي از ايتاليا و بعد از آن جمع آوري كرده ام در اينترنت قرار دهم.
    من با افرادي كه فكر مي‌كنند اين اخبار واقعا صحت دارد هم نظر هستم.»

    اين در حالي بود که دفتر خاتمي و بيناد باران اين فيلم را مونتاژي دانسته و آن را تکذيب کردند . البته اگر تکذيب نکنند چه کنند!!!!

    + اردکاني 

    چه ميکنه خاتمي تو ايتاليا

    http://www.cloob.com/profile/blog/one/username/ehsan_1363ak/logid/1445887

    + يك مراجعه كننده به دفتر تابش 

    برخورد بد برخي دست اندرکارhن دفتر تابش با مردم، اين هفته منجر به بروز درگيري در دفتر وي شد. در حاليکه تابش هم در دفتر حضور داشت. اين کارها قبل از انتخابات هم از طرف اينها در حق مردم انجام ميشد. جالب است که بعد از انتخابات هم روال کار اين دفتر عوض نشده. افردي مثل سيد پايدار بايد جوابگوي اين مسخره بازيها باشند.
    + رضا 

    در ضمن با نويسنده وبلاگ در مورد بيديني اصلاح تلبان مخالف هستم

    پاسخ

    سلام. چه کسي ادعاي بي‌ديني اصلاح‌طلبان کرد؟!
    + رضا 

    اقا دست دادن يا ندادن خاتمي گذشت به فکر زنان امروز باشيد که از زور گراني به فساد نيفتند
    پاسخ

    سلام. هم گراني بد است هم توجيه اشتباه؛ از هر کسي که باشد.
    + رضاپيري اردکاني 
    سلام آقاي پورروستائي برادرمن ديدي جا زدي .موافقم لعنت حق بردروغگو.البته من درپيام قبلي گفتم شماکه دسترسي به بزرگان واينترنت و..داري فيلم دست دادن خاتمي با زن نامحرم رادرهمين وبلاگ بگذار تاسيه روي شود هرکه در او غش باشد تاوقتي فيلم آن رانگذاري جنابعالي کذاب هستي .هرموقع گذاشتي وهمگان ديدندمن شرمنده وخدمتتان عذرخواهي مي نمايم .. مثل رئيس جمهور و مرادتان نباش که مي گويدسندش موجودا ست و تاکنون هيچ سندي ارائه نداده است . گفتم که اين گوي واين ميدان . براي يکبارهم شده مردعمل باش اصول گراي محترم.
    پاسخ

    سلام. نمي‌دانم منظورتان از جا زدن چيست؟ کسي که در روز روشن با وجود خورشيد،‌ دنبال دليل اثبات روز بودن مي‌گردد را چه چاره‌اي شايد؟! امکان نمايش فيلم در وبلاگ نيست يا من راهش را نمي‌دانم. در نظري خصوصي آدرس ايميلتان را بگذاريد تا برايتان فايلش را ارسال کنم. و البته دروغگو هم معلوم خواهدشد. هيچ وقت رئيس جمهور مراد بنده نبوده حتي در يادداشتهاي وبلاگ تصريح کردم که در مرحله اول دور اول و در مرحله دوم به ايشان رأي هم ندادم. ولي مطمئنم خدمتي که کرده با وجود ضعفهاي بارزي که داشته،‌ خيلي از مدعيان اصلاح بيشتر بوده است. عکسش در وبلاگ قابل درج است که فکر کنم زنده کردن مرده‌آي است که کفنش پوسيده! خواستيد برايتان ارسال مي‌کنم.
    + اصولگرا 
    شنا بهتره به جاي اين عقده گشايي ها ، پاسخ افکار عمومي را در خصوص افتضاح به بار امده توسط نامزد مورد حمايت اصولگرايان در اردکان بدهيد. شما که جزو ليست 25 نفره به اصطلاح جامعه اصولگرايي اردکان بوديد، چرا در اين مورد سخني نمي گوييد؟ هر وقت پاسخ مردم را در خصوص تقلب و تخلف بزرگ و دروغ انتخاباتي نامزد مورد حمايتتان داديد، آنوقت به ارائه اين نظرات مشعشع که بيشتر عقده گشايي است تا ابراز نظر و تحليل بپردازيد.
    پاسخ

    سلام. بنده متوجه نشدم به چه چيزي بايد پاسخ دهم. هر كس خطايي مرتكب شده بايد خودش پاسخ بگويد. بنده هيچ جا از نامزد شوراي حكميت اصولگرايان حمايت نكرده‏ام. البته هيچ موضع مخالفي هم به احترام رأي نهايي شورا نگرفتم. البته اگر بوي عقده‏گشايي از يادداشت بنده بر مي‏آيد نظر شما هم بويش اگر بيشتر نباشد كمتر نيست. ممنون از حضور و نظر شما.
       1   2      >