• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : کشف يا توبه؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اردکاني 
    حيايي خاتمي دراومد و بوش دنيا رو گرفت....
    4 تير 1386



    آدرس عکس: http://i7.tinypic.com/4lj5g94.gif

    انتشار فيلم همنشيني خاتمي با يک دختر گزارش‌گر




    انتشار بخش دوم از تصاوير مربوط به سفر خاتمي به ايتاليا که طي آن تصاوير زننده‌اي از همنشيني خبري وي با يک زن ايتاليايي نمايش داده شده است، بي‌صبرانه درانتظار تکذيبيه‌ي جديد و چندپهلوي بنياد باران، تأييد و تکذيب آشفته صادق خرازي، تئوريزه کردن به منظور عاري از اشکال نشان‌دادن اين‌گونه همنشيني‌ها از سوي فاضل ميبدي و سرانجام مظلوم‌نمايي جناب خاتمي و متهم کردن ديگران مي‌باشد

    در اين فيلم 5/7 دقيقه‌اي، خاتمي به گونه‌اي زننده و بدون هيچ فاصله‌اي، دوشادوش يک دختر گزارشگر ايتاليايي نشسته و به پرسش‌هايي درباره طرح گفت‌وگوي تمدن‌ها و اصلاحات پاسخ مي‌دهد

    فيلم را از اين آدرس ببينيد

    پيش از اين، انتشار فيلم 5/6 دقيقه‌اي از خاتمي که به سفر وي به ايتاليا باز مي‌گشت و وي را درحال دست دادن با تعدادي زن و دختر ايتاليايي نشان مي‌داد، با تأخيري يک هفته‌اي، از سوي وي تکذيب شد. پس از آنکه تلاش گسترده دفتر خاتمي، صادق خرازي، ابطحي، فاضل ميبدي و روزنامه هم ميهن براي کاستن از قبح اين اقدام زشت يک ملبس به لباس روحانيت ناکام ماند، خاتمي شخصاً لب به سخن گشود و در جلسه بنياد باران، تأکيد کرد که با هيچ زني مصافحه نکرده است و تصاوير منتسب به وي واقعيت ندارد!

    خاتمي در حالي به تکذيب اين فيلم پرداخت که فيلمبردار ايتاليايي اين تصاوير،در آخرين پستي که بر روي وبلاگش منتشر کرد، نوشت که اين تصاوير را شخصا ضبط کرده و نه تنها در اين فيلم مونتاژي صورت نپذيرفته بلکه وي به زودي تصاوير جديدي از سفر خاتمي به کشورش و ملاقاتهاي ديگر وي در اين سفر را بر روي وب منتشر خواهد نمود.

    خاتمي به کمک چند روزنامه زنجيره اي در حرکتي هماهنگ، کوشيد از آب گل آلود انتشار اين تصاوير به نفع خود ماهي گرفته و با مظلوم نمايي، اين اقدام را تلاشي از سوي جريان مقابل که «چشم ديدن وي را ندارد» معرفي کند. اگرچه او بزرگوارانه! خاطرنشان مي‌سازد: «قدرتمندان و کساني که مي‌خواهند در قدرت بمانند، بدانند که من خطاب به خيلي‌ها اعلام کرده‌ام عطاي قدرت رسمي را به لقاي آن بخشيده‌ام تا قدرتمندان احساس نکنند مزاحمشان هستم... من جا را براي کسي تنگ نمي‌کنم اما انتظار داريم آنها نيز جا را براي ما تنگ نکنند. اجازه بدهند مردم انتخاب کنند. جاي هر کس را ملت تعيين مي‌کند، اما بايد امکان انتخاب نيز داشته باشد.»

    اظهارات متناقض اطرافيان خاتمي و سپس تکذيب وي درباره واقعي بودن تصاوير منتشره در حالي مطرح مي شود که مشخص نيست در صورت غيرواقعي بودن تصاوير، چرا تصاوير اصلي از سوي خاتمي منتشر نمي‌شود؟

    به هر ترتيب پس از انتشار اين تصاوير که گويا(!) منافي عفت و حياي يک مسلمان بوده و سر زدن آن از يک ملبس به لباس روحانيت سابقاً مسؤول در جمهوري اسلامي موجب تأسف شديد و مايه کسر آبرو در ميان مسلمانان جهان است، نه تنها انتظار توبه، به درگاه الهي و عذرخواهي از پيشگاه ملت ايران، توقعي بيهوده و عبث است بلکه پيش‌بيني مي‌شود، خاتمي و اطرافيان وي به همراه طيف گسترده روزنامه‌هاي زنجيره‌اي همراه، اين بار براي توجيه تصوير زننده همنشيني خاتمي با اين زن گزارش‌گر، وي را نفوذي اصولگرايان در ايتاليا معرفي نمايند http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1239


    دروغ خاتمي رو شد،

    فيلم دوربين دوم از دست دادن خاتمي
    در اين فيلم (http://youtube.com/watch?v=RxJOrprXg_Q) که از دست دادن خاتمي با زنان به وسيله دوربين دوم ضبط شده، مي‌شود دست دادن خاتمي با زن اول و دوم وحضور زن سوم را نيز مشاهده کرد که خود دليلي بر واقعي بودن فيلم است و ادعاي مونتاژ فيلم اول را منتفي مي‌کند.




    به گزارش انصارنيوز در اين فيلم که از دست دادن خاتمي با زنان به وسيله دوربين دوم ضبط شده، مي‌شود دست دادن خاتمي با زن اول و دوم وحضور زن سوم را نيز مشاهده کرد که خود دليلي بر واقعي بودن فيلم است و ادعاي مونتاژ فيلم اول را منتفي مي‌کند.


    http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1247