• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : کشف يا توبه؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 23 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اردکاني 

    شريف نيوز در 18 تير 86 نوشت :

    تصوير بردار صحنه دست دادن محمد خاتمي با زنان ايتاليايي که براي اولين باراين تصاوير را او در اينترنت منتشر كرده است، در وبلاگ شخصي خود به تشريح اين ماجرا پرداخته است.


    اين فرد ايتاليايي كه «اورما» نام دارد در وبلاگ خود نوشته است:
    «من در شهر اودين كه شهري كوچك در شمال شرقي ايتاليا است زندگي مي‌كنم. از قضا اين مكاني است كه حدود يك ماه پيش به صحنه دست دادن‌ها‌ي معروف آقاي خاتمي تبديل شد، اما در آن زمان هيچ كسي به اين موضوع توجه نكرد تا زماني كه توجه روزنامه‌ها‌ي ايران و مطبوعات جهان را به خود جلب كرد.

    در روز مورد نظر چندين فيلمبردار و عكاس روي آقاي خاتمي زوم كرده بودند. گزارشگران، سياستمداران، اشخاصي گمنام و چهار زن در صف بدرقه آقاي خاتمي حضور داشتند.
    همه حاضران در محل و حتي خود من كه چند سانتيمتر دورتر از آقاي خاتمي بودم حركات وي را مشاهده كرديم و از اين صحنه‌ها‌ فيلمبرداري شد.

    زماني كه ويدئوهاي خود را براي اولين بار تماشا كردم و تصميم گرفتم كه آن را بر روي يوتيوب (سايت اشتراك قطعات ويدئويي) قرار دهم از اين موضوع خبر داشتم كه اين يك نوع ريسك است اما فكر نمي‏كردم كه واكنش‌ها‌ تا به اين حد باشد.
    هم اكنون سخت در تلاشم همه فيلم‌ها‌يي كه در جريان ديدار خاتمي از ايتاليا و بعد از آن جمع آوري كرده ام در اينترنت قرار دهم.
    من با افرادي كه فكر مي‌كنند اين اخبار واقعا صحت دارد هم نظر هستم.»

    اين در حالي بود که دفتر خاتمي و بيناد باران اين فيلم را مونتاژي دانسته و آن را تکذيب کردند . البته اگر تکذيب نکنند چه کنند!!!!