• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : عصر پرکار واحد درآمد شهرداري اردکان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + همشهري تيز هوش 
    ادامه مطلب بالا
    لااقل سري به اين صنايع ميزديد و احوالي ميپرسيديد و هم سوالي از حجم کمکشان ميکرديد.از تعداد اشتغال بوميشان و خدمات به شهرشان ميپرسيديد .از مقدار آلودگيشان و ازمشاغل وابسته بهشان در سطح شهر مطلع ميشديد.
    از مشکلاتشان هم احوالي ميگرفتيد از مقدار بدهي و بلاهايي که دولت قبل بر سر صنايع آورد.
    از چند برابر شدن قيمت وامهاي ارزيشان و شروع نکرده ورشکست بودنشان.از تعداد افرادي که روزانه بر حسب مراوده و آشنايي با مديران بومي براي دريافت کمک نقدي و غير نقدي سر ميزنند و توقع دارند. از تعداد افرادي که بخاطر آشنايي با مديران بومي براي گرفتن کار بطور مستقيم و يا کار جانبي بهشان مراجعه ميکنند و توقع دارند دست خالي هم نروند.اين صنايع بومي خانه اميد اين شهروندانند.
    در کنارش چه اشکالي دارد به صنايع غير بومي کاشي و ... هم سر ميزديد.کاشي خاطره.کاشي بهمن.کاشي سها .کاشي ايفا و...فولاد هنديها و هلال و تارا و کيوان وسياهکوه.
    از گلهايي که الکترود به سرمان زده مي پرسيديد؟؟
    از خدماتي که خودرو کوير و پوشش گستر در حقمان کرده ميپرسيديد؟؟
    راستي شما که با اين سه صنعت در ارتباطيد کارشان به کجا رسيد؟؟

    چادر ملو گندله و ارفع و..... چه گلي به سر اين مردم زدند.يک روز گفتيد ميلگرد زير گذر را داده اند.اين مبلغ چقدر بوده.چرا شهرداران گذشته ميگويند رقمي نبوده.؟؟!!
    يادم هست قرار بود همين چادرملو _گندله قرار بود در شهرمان فرهنگسراي فرهنگي_ ورزشي بسازد!؟!هتل بسازد!؟!
    حالا يکي دوساليست يک مبلغ ناچيزي به واليبال ميدهد.قبلا هم يه خورده ناچيز به کل ورزش که آنهم پشت پرده اش معلوم نيست
    و احتمالا سرش به آباداني بهاباد گرمتر است و يا شما وقت نميکنيد ازشان بپرسيد خاک و آب و هواي ما را ميبلعند ،پولش و خدماتشان را کجا ميبرند.حساب بانکي و خريدشان را کجا ميبرند.غذايشان را که ميدهد.اشتغال از کجاست و پيمانکارانش کيند؟!مديرش و رييس و کارکنانش کجاييند؟! هنوز نتوانسته ايد بعد 15 سال اينها را ملزم به انجام به تعهدات اجتماعيشان بکنيد؟!!
    ادامه دارد