• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : من ديگه حرفي ندارم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    جناب نويسنده وبلاگ! خواب تشريف داريد يا خود را به خواب ميزنيد؟ حرف شما قبول که خريد اين مجسمه ها اوج بي سليقگي و مخالف فرهنگ ملي و مذهبي ماست. جمع هزينه اين مجسمه ها چند ميليون (کمتر از ده ميليون تومان) شده. چرا شما و همفکرانتان و بيست و سي و ... اون موقعي که صدا و سيماي جمهوري اسلامي هر سه اپيزود اين فيلم سينمايي را خريداري کرد و ميليون ها تومان هم خرج دوبله اش کرد و بارها و بارها هم در صداوسيما و هم شبکه ويدئوي خانگي پخش شد و ميليونها کودک معصوم بارها خود شخصيت زنده فيلم را ديدند و نه مجسمه بيجانش را چيزي نگفتيد؟!!!
    بازهم ميگويم بنده هم با اين کار شهرداري مخالفم اما باورم هم نميشود که شما و همفکرانتان براي خدا اين کارها را ميکنيد. جالبه بيست وسي از صدا وسيمايي خبر نصب مجسمه هاي شرک را توبيخ ميکند کخ خودش تمامي اپيزودهاي اين فيلم کارتوني را با کيفيت فول اچ دي پخش کرده.
    بس کنيد عوامفريبي و سوئ استفاده از احساسات مذهبي مردم را براي مقاصد سياسي
    پاسخ

    سلام. حق با شماست. البته مهم نيست که شبکه خبر پخش کرد، نه بيست و سي. اما بنده در دفاع از عملکرد صدا و سيما در اين موضوع، چيزي ننوشتم و نه در نقد خريداري چنين مجسمه‌اي، فقط و فقط اعتراض من به اين دفاع مفتضح از اين اقدام بود.