• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : خدا او را غريق رحمت کند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + همشهري 
    با سلام مجدد ، شايد شما جوان باشيد و قبل از انقلاب را نبوده ايد و درک نکرده ايد ، برخي علماء محترم در پيروزي انقلاب هيچ نقشي نداشتند ، در حالي که مي توانستند با نفوذي که در مردم داشتند خيلي مؤثر باشند ، [همانند شهيد بزرگوار صدوقي] ، ولي آنها هيچ موضعي نگرفتند و هيچ اعلاميه اي بيانيه اي هيچ جمله اي هيچ سخنراني اي در تاييد امام راحل و انقلاب مردمي و اسلامي نداشتند و بعد از پيروزي انقلاب هم هيچ همراهي نکردند و در طول 8 سال جنگ نيز هيچ اقدامي در جهت کمک به رزمندگان نکردند ، حتي در سخن راني هاي شان نيز هيچ تاييد و دعايي براي رزمندگان نمي کردند البته بعضي هاشان نه تنها تاييد و کمک نکردند بلکه گوشه کنايه هايي هم مي زدند ، حال شما اگر موردي داريد که خلاف اين مطلب باشد بفرمائيد تا ما هم روشن شويم .
    بحث دوم قضيه اين است که آن گونه علماء محترم طرفداران خاصي هم داشتند که در افکار و اعمال همان گونه بودند که ذکر شد . اين افراد حتي در راي دادن در انتخابات ها هم خيلي رو به راه نبودند ! ...
    خداوند همه رفتگان شما و ما و همه ي علماي مرحوم شده را غريق رحمت بي پايانش بفرمايد .
    ضمناً نظر را هم مانند نظر قبلي خصوصي نکنيد تا من بتوانم پاسخ شما را ببينم ، ممنون
    پاسخ

    سلام. منکر سخنان شما در بخش اول نيستم، اما آيا سکوت اين گروه يا عدم حمايت آنها دليلي بر آن است که آين افراد به طور کلي کنار گذاشته شوند يا تکفير و تفسيق شوند؟!در بخش دوم، اگر شما همان نظردهنده‌ي محترمي باشيد که درباره همين موضوع نگاشته بوديد، نظر و حاشيه عمومي است و خصوصي نشده است.