• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سؤال جدي سياسي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    نميدانم اين متحدان استراتژيک را چه کساني براي ما انتخاب ميکنندو کشورهايي که اصولا نه بنيه فکري درستي دارند نه بنيه اقتصادي و سياسي. از ونزوئلاي سوسياليستي تا کره شمالي کمونيستي و سوريه که حزب حاکمش حزب بعث است.آخر عاقبت رابطه ما با اين کشورها مثل رابطه با حماس است که تا مرسي راي آورد و پايگاه عربي - سني پيدا کرد حرمت نگه نداشت و ....
    آقايان! همين اسد و همين ونزوئلا وقتي نون چرب تر پيدا کنن سه سوت ميفروشنتون. يکي از دوستان کارمند ايراني سفارت ونزوئلاست تعريف ميکرد مهماني ميگيرند دختران ايراني هم دعوت ميکنند ..... جالبش اينه در حالت نيمه مست چفيه ميندازند و بسيجيها را مسخره ميکنند ... بعد همان زمان برادر چاوز که خوب نقطه ضعف سران مت را گير اورده بود در خواست زيارت از امام رضا ميدهد و داد سخن از منجي آخرالزمان . چون ميفهمد که امثال نقديها و ... با همين دو کلمه حرف او (بخوانيد هندوانه زير بغل) به اوج ميروند و چه امتيازاتي که از اين کنار به او و کشورش نميرسد.
    جناب نويسنده! بنده به عنوان يک شهروند ايراني از داشتن همچين متحدان استراتژيکي خوشحال نيستم و البته اگرآقاي روحاني که نماينده راي اکثريت است هم همين عقيده را داشته باشد، عجيب نيست چون راي دهندگان به او هم حتما همين را ميخواهند.
    پاسخ

    سلام. با کلمه "بعث" در حزب حاکم سوريه مشکل داريد يا اصل اتحاد با اين کشور را قبول نداريد؟ بقيه محتواي نظر شما هم علي الحساب به متن يادداشت بنده در وبلاگ مرتبط نيست.