• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : حکايت شريعتمداري و مخالفانش!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    سلام.
    1. شنا بفرماييد حکم حصر آقايان توسط کدام مرجع قانوني صادر شده است. تا آنجا که من ميدانم يک نفر در وزارت اطلاعات به صورت خودسر پشت اين قضيه است و هيچ حکم قضايي در اين زمينه وجود ندارد.

    2. بر فرض حرف شما در مورد مدارک صحيح پس اين چه حفظ آبرويي است که هر روز در کيهان تمام مطالب بيان ميشود اما مدرکش نميتواند نشان داده شود. مثل اينکه همسايه من دزدي کرده باشد بنده هر روز برم وسط محله داد و هوار کنم ايشون دزدي کرده و هنگاميکه ازم مدرک بخوان بنده بيام بگم چون پاي آبروي افراد در ميونه نميتونم مدرکش رو نشونتون بدم. خوب دم خروس را باور کنيم يا قسم حضرت عباس را؟
    وقتي همه اتهامات در روزنامه وزين کيهان با اسم و مشخصات کامل درج ميشه ديگه حرف از حفظ آبرو از اون جوکهاي روزگاره. ضمنا بازهم ميگم يعني شوراي نگهبان مدرک جاسوسي و ارتباط با عناصري مثل جورج سوروس و توطئه براي انقلاب مخملي رو در اختيار دارد و اونها رو به دادگاه نميدهد؟؟؟؟!!!! و اون رو منوط کرده به نامه کتبي خود متهمان؟؟؟؟ اين هم جوک دوم روزگار.
    فيلم و عکس افراد رو هنگام محاکمه (قبل صدور حکم) نشان دادند هم حتما به فکر آبروي افراد بودند؟!!! خوب عزيزم شما که فيلم و عکسشون را با بدترين اتهامات از تلويزيون صبح و شب پخش کرديد. مجازات هاي قانوني و غيرقانوني رو هم که اعمال کرديد لااقل براي اقناع افکار عمومي مدرکش رو هم نشان ميداديد.

    پاسخ

    سلام. ماشاء الله به اين يک نفر! پس شوراي عالي امنيت ملي، يعني بوق! درباره آبروي افراد به نظر شوراي نگهبان پرداختم و به هيچ وجه کار آقاي شريعتمداري را صواب ندانستم و داوري درباره کارش ندارم؛ اما اين سؤال را مطرح کردم که اگر خطاي کيهان به اين وضوحي است که برخي ادعا مي‌کنند، چرا به تعقيب کيفري رو نمي‌آورند. بر اساس همان مثال شما، بدون ترديد اگر شما يک بار همسايه‌تان را دزد خطاب کرديد و او از شما شکايت کرد، بايد اثبات کنيد. و الا شما محکوم هستيد. حالا اگر هر روز در کوچه داد مي‌زنيد و همسايه را دزد خطاب مي‌کنيد و او بي‌خيال از کنار شما مي‌گذرد، يا خودش ريگي در کفش دارد يا اين که گوينده را خارج از دايره عاقلان فرض کرده. (جسارت تلقي نشود.)