• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : حکايت شريعتمداري و مخالفانش!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    با سلام. چه کسي و کجا به اقاي شريعتمداري بد و بيراه گفته
    که شما مدعي هستيد .در ضمن کجاي يادداشت هاي اين اقا منطقي و مستدل هست.؟ اين که کسي توهمات و ترشحات ذهني خودش رو روي کاغذ بياره و در ضمن نتونه ثابت کنه ميشه منطقي.
    در قسمت نظرات پست قبلي در جواب اقاي احمدي که به فيلم برادران لاريجاني اشاره شد فرموديد که اطلاع ندارم وفيلم رو نديدم و تهمت نزنيد.حالا چه شده که به يه مشت خزعبلات شريعتمداري مي گوييد منطق.نه عزيزم يک بام و دو هوا نميشه!!

    پاسخ

    سلام. چه کسي بد و بيراه به شريعتمداري گفته؟! اين سؤال خيلي عجيب است! به متن خودتان حداقل نگاهي دوباره بيندازيد. ايشان وقايعي را با اشاره به برخي اسامي متذکر شده و خواسته ارکان اصلاحات اگر منکرند، پاسخ دهند يا حداقل انکار کنند تا با اسناد اين وقايع و اسامي را شرح دهد. در ضمن در ابتداي يادداشت اشاره کردم که از جزئيات حوادث سياسي خبر ندارم. اما از آنجا که تاکنون در مواردي که جناب شريعتمداري منتشر کرده، موردي بدون سند نبوده و کسي هم نتوانسته ايشان را محکوم کند،‌ به خود جرأت دادم که متن را منتشر کنم؛ در مورد چند اسم ايرانيون سياسي که اطلاعات خودم هم برداشتهاي ايشان را تأييد مي‌کند. ر ضمن نظرات ذيل اين يادداشت نشان داد که وقتي مي‌گوييم به يادداشتهاي ايشان حساسيت شديدي هست، بي‌راه نگفته‌آيم. آفتاب آمد دليل آفتاب!