• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : لطفا انصراف ندهيد!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوستدار شما! 


    سلام برادر!

    بهتر است هميشه وقتي قصد داريد اقدامي را انجام دهيد و حرفي بزنيد حداقل به حرمت لباستان ابتدا موضوع را بررسي کنيد و حرفهايي که نهايتا دروغ و تشويش به ذهن متبادر مي شود نگوييد!

    نماينده محترمي که اتفاقا مورد اعتماد بيش از يک دهه مردم يک شهرستان بزرگ است، در مجلس تذکري را ايراد فرموده مبني بر جلوگيري از اقدامات فراقانوني، و از رئيس جمهور(که هياتهاي اجرايي شهرها زير نظر فرماندارن و بخشداران تشکيل مي شود) و از رئيس مجلس(که مجلس بعنوان ناظزين انتخابات شوراهاست) خواسته تا جلوي اين اقدامات غيرعرفي و غيرقانوني گرفته شود.

    مهمتر اينکه منظور صحبت اين نماينده عزيز و محبوب، کل کشور و بخصوص تهران بوده(همانطور که در متن تذکرشان اسم شهر تهران برده شده و حتما مي دانيد بزرگواراني همچون مسجدجامعي،محسن هاشمي،معصومه ابتکار و . . . ردصلاحيت شده اند که البته فکر نکنم هيچکدام نهسرپرست دانشگاه بوده و نه معتاد و شيره اي و خودکشي کرده !)

    حال حتما متوجه مي شويد که اينجور صحبت کردن و اطلاعات غلط به مخاطب دادن خلاف اخلاق است البته اين اقدام از نظر اخلاقي کمتر از فتوشاپ کاري است!!

    لينک از سايت رسمي اين نماينده بزرگوار:

    http://www.tabesh-ardakan.com/page.asp?PID=02010000&NID=1781

    درست است حضرت حجت الاسلام!

    مويد باشيد

    پاسخ

    سلام. کمي عجله فرموديد. يعني به توصيه‌اي که نوشتيد خودتان عمل نکرديد. به نفراتي که نام برديد کسي زنگ زده و پيشنهاد انصراف داده؟! اگر چنين ادعايي باشد براي بار اول است که مي‌شنوم. ثانياً از کساني که در سايتها و وبلاگ محلي، به پيشنهاد انصراف اعتراض کرده‌اند، مجددا مراجعه کنيد؛ هيچ کدامشان اسامي مشهوري که نام برديد نيستند. همان‌ها که خودشان را شاهد و نمونه‌اي براي پيشنهاد انصراف دانسته بودند. در پايان اين که، خودتان هم عجله فرموديد. شما را به جاي ارجاع به ديگران، به مطالعه مجدد يادداشت ارجاع مي‌دهم؛ همان جا که درباره پيشنهاد انصراف و تحليل آن نوشتم؛ نه درباره مطلق رد صلاحيت‌ها.